کد خبر : 2053663 | 19 تیر 1403 ساعت 11:42 | 55.7K بازدید | 44 دیدگاه

سیتی شکست خورد: ستاره PSG در یونایتد

مدیران منچستریونایتد برای جذب مانوئل اوگارته با پاری سن ژرمن به توافق رسیدند.

سیتی شکست خورد: ستاره PSG در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد پس از توافق با اریک تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده، در تلاش هستند که بازیکنان مدنظر او را به خدمت بگیرند و تیم‌شان را تقویت کنند تا بتوانند به اهدافی که برای این فصل در نظر گرفته‌اند برسند و عملکرد بهتری را ارائه کنند. 

یکی از پست‌هایی که سرمربی هلندی تاکید زیادی روی تقویت آن دارد، پست هافبک است. آنها از مدتی پیش بازیکنان بسیاری را برای تقویت خط میانی در نظر گرفته بودند که یکی از آنها اوگارته بود. در حالی که چند باشگاه دیگر مانند بارسلونا و خصوصا منچسترسیتی هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند. 

1927491

اما حالا LeSport10 خبر داده است که توافق اولیه برای انتقال این ستاره ۲۳ ساله از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد انجام شده و آنها آماده هستند تا این قرارداد را با پرداخت مبلغ ۴۵ میلیون یورو با بند پاداش نهایی کنند و بتوانند بر رقیب قدیمی در جذب این بازیکن پیروز شوند. 

اوگارته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به پاری سن ژرمن پیوست اما حالا و در فاصله تنها یک سال بعد در آستانه ترک این تیم قرار دهد، هرچند تصمیم نهایی در این باره بر عهده لوئیس انریکه است که حق تصمیم‌گیری در زمینه نقل و انتقالات تیمش و مخالفت با آنها را دارد.

دیدگاه‌ها