کد خبر : 2053662 | 19 تیر 1403 ساعت 11:32 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

آمار درخشان: ستاره انگلیس در صدر دونده‌های یورو

دکلان رایس، ستاره تیم ملی انگلیس، بیشتر از هر بازیکن دیگری در یورو ۲۰۲۴ دویده است.

آمار درخشان: ستاره انگلیس در صدر دونده‌های یورو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر تیم ملی سوئیس در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ موفق شد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند و حالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی هلند برود تا تکلیف یکی از دو فینالیست مشخص شود.

عملکرد شاگردان گرت ساوت‌گیت در این مسابقات با انتقادهای بسیاری از سوی کارشناسان و هواداران این تیم روبرو شده اما رایس یکی از بازیکنانی است که نهایت تلاشش را در پنج دیدار گذشته به کار گرفته است تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را برای تیم ملی کشورش رقم بزند و آمارها هم این موضوع را تایید می‌کند. 

2052000

این بازیکن در حال حاضر در صدر جدول بازیکنانی قرار دارد که بیشترین مسافت را در این جام دویده‌اند. او با ۶۳.۹ کیلومتر در صدر این جدول قرار دارد و گرانیت ژاکا هم با ۶۲ کیلومتر و یوشوا کیمیش با ۶۱ کیلومتر در جایگاه دوم و سوم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند. 

با توجه به حذف تیم ملی سوئیس و آلمان از این مسابقات، رایس این فرصت را دارد که فاصله‌اش را در صدر جدول افزایش دهد و این رکورد را که نشانگر تلاش او در زمین است بهبود ببخشد. فیل فودن هم با ۵۸.۲ کیلومتر در جایگاه پنجم است. تونی کروس با ۵۷.۲، ژول کنده با ۵۶.۳، انگولو کانته با ۵۶ و برناردو سیلوا با ۵۵.۶ کیلومتر از دیگر چهره‌های نام آشنا در ۱۰ نفر برتر این فهرست هستند.

دیدگاه‌ها