کد خبر : 2053649 | 19 تیر 1403 ساعت 10:53 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

صبر بارسا تمام شد: شکایت از کاربرهای فیک

باشگاه بارسلونا قصد دارد از صفحات کاربری که شایعات غلط درباره نقل و انتقالات منتشر می‎‌کنند شکایت کند.

صبر بارسا تمام شد: شکایت از کاربرهای فیک

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت مالی باشگاه بارسلونا باعث شده است که آنها به صورت جدی در زمینه جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با مشکل مواجه شوند و در تلاش هستند تا با تامین بودجه از طریق همکاری با حامی مالی یا فروش بازیکنان این مشکل را در هفته‌های آتی حل کنند. 

با این حال، نام باشگاه در چند هفته اخیر در کنار نام بسیاری از بازیکنان جذاب دنیای فوتبال به گوش رسیده و به نظر می‌رسد که این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی مدیران بارسا شده است که معتقد هستند بسیاری از این اخبار کاملا کذب است و فقط شرایط را برای ادامه این مسیر برای آنها دشوار کرده است. 

2031461

روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران بارسا از حجم اخبار جعلی منتشر شده که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود نگران و ناراحت هستند. آنها از اینکه بعضی از خبرنگاران شایعات نقل و انتقالاتی کاملاً اشتباهی را منتشر می‌کنند غافلگیر شده‌اند. این اتفاق باعث شده است که بعضی از مدیر برنامه‌ها بدون اطلاع از دروغ بودن این اخبار با آنها تماس بگیرند.

بارسا اقدامات قانونی علیه کاربرهای فیک و بی نام و نشانی که شایعات نقل و انتقالاتی درباره این باشگاه را مطرح می‌کنند آغاز کرده است، چرا که مطرح شدن این شایعات و دست به دست شدن آن تاثیر جدی روی بعضی از روابطی که آنها با مدیر برنامه‌ها داشته‌اند گذاشته است.

دیدگاه‌ها