کد خبر : 2053647 | 19 تیر 1403 ساعت 10:38 | 13.8K بازدید | 51 دیدگاه

نقشه کانادا برای مهار مسی: یارگیری نمی‌کنیم!

جسی مارش می‌گوید تیم ملی کانادا برنامه ویژه و مشخصی برای مهار لیونل مسی در زمین دارد.

نقشه کانادا برای مهار مسی: یارگیری نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا نیمه شب فردا به وقت ایران باید در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی آرژانتین به میدان برود و امیدوار است که بتواند شکست قبلی برابر این تیم را جبران کند و به عنوان یکی از دو تیم برتر راهی دیدار فینال این مسابقات شود.

لیونل اسکالونی تایید کرد که مسی قرار است در این بازی در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و باید دید که برنامه کانادا برای مهار او چه خواهد بود و این مهم‌ترین سوالی بود که در نشست خبری پیش از این بازی از مارش مطرح شد و او پاسخ جالبی به این پرسش داد. 

2051719

سرمربی تیم ملی کانادا در این باره به خبرنگاران گفت:« ما توانست در بازی قبلی مسی را خوب مهار کنیم و او توانست بارها با آزادی کامل به دروازه ما نزدیک شود. ما در این بازی او را به صورت مستقیم یارگیری نخواهیم کرد اما مطمئنا برنامه مشخص و ویژه‌ای برای مهار او در زمین خواهیم داشت. 

این که چطور بتوانیم حرکاتش را در زمین دنبال کنیم بسیار مهم است. باید کارهایی انجام دهیم که شرایط را برایش سخت کند، مانند محدود کردن فضاها که هدف اول ما است. ما نمی‌خواهیم که او بتواند آزادانه به سمت خط دفاعی ما حرکت کند. اما همه می‌دانیم که او بزرگترین بازیکن دنیاست و احترام بسیاری برایش قائل هستیم. بازی برابر بازیکنی مانند او همیشه برای ما باعث افتخار است.»

دیدگاه‌ها