کد خبر : 2053613 | 19 تیر 1403 ساعت 08:33 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

قاتل ایتالیا، گزینه جذاب نیمکت الاتحاد عربستان

سرمربی موفق تیم ملی سوئیس به جدیدترین کاندیدای حضور روی نیمکت الاتحاد تبدیل شده است.

قاتل ایتالیا، گزینه جذاب نیمکت الاتحاد عربستان

به گزارش "ورزش سه"، مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، به فهرست نامزدهای هدایت تیم الاتحاد جده برای فصل جدید اضافه شده است. این اقدام پس از شکست مذاکرات با استفانو پیولی ایتالیایی صورت گرفته است.

الاتحاد به دنبال سرمربی خارجی برای جایگزینی مارسلو گایاردو آرژانتینی است که پس از پایان فصل گذشته و بدون کسب هیچ عنوانی از سمت خود برکنار شد.

هفته گذشته، الاتحاد تقریباً آماده بود تا قرارداد با پیولی را اعلام کند، اما اختلافات داخلی در نهایت منجر به استعفای لؤی ناظر، رئیس باشگاه شد و این قرارداد به سرانجام نرسید.

2051953

کریستوف گالتیه، سرمربی الدحیل نیز پیشنهاد هدایت الاتحاد را برای فصل آینده رد کرد.

شبکه قطری "الکاس" امروز دوشنبه گزارش داد که الاتحاد در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری است که یکی از آن‌ها مورات یاکین ۴۹ ساله است.

به این ترتیب، یاکین به فهرست نامزدهای هدایت الاتحاد که شامل لوران بلان، که در حال حاضر آزاد است، هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه و ویلی سانیول، سرمربی تیم ملی گرجستان، می‌پیوندد.

گفتنی است تیم ملی سوئیس تحت هدایت یاکین عملکرد خوبی در یورو ۲۰۲۴ که در آلمان در حال برگزاری است داشت و توانست ایتالیای مطرح را حذف کند، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی به سختی و با شکست مقابل انگلیس در ضربات پنالتی، حذف شد.

دیدگاه‌ها