کد خبر : 2053603 | 19 تیر 1403 ساعت 06:30 | 29.3K بازدید | 6 دیدگاه

سادیو مانه به در خروجی راهنمایی می‌شود

سادیو مانه پس از یک فصل حضور در لیگ عربستان در شرایط عجیبی قرار گرفته است.

سادیو مانه به در خروجی راهنمایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر رسانه‌های عربستانی خبر داده بودند مانه و مدیریت النصر به توافق رسیده‌اند تا پیشنهاداتی را که این بازیکن در تابستان امسال دریافت می‌کند، بررسی کنند و در خصوص آینده او تصمیم بگیرند.

با این حال در شرایطی که شنیده می‌شد فنرباغچه جدی‌ترین مشتری این بازیکن است اما این مذاکرات نتیجه‌ای نداشت و پیشنهادهای اروپایی برای جذب این بازیکن که سالانه 20 میلیون دلار از النصر دستمزد می‌گیرد، جدی به نظر نمی‌رسید.

نکته عجیب اینکه انتقال مانه به سایر باشگاه‌های عربستانی نیز با مشکل مواجه شده است. روزنامه عکاظ اخیرا فاش کرد که ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی الاهلی جده، عقد قرارداد با مانه را رد کرده تا الاهلی به دومین باشگاهی تبدیل شود که پس از الاتحاد، از جذب ستاره سابق لیورپول خودداری می‌کند.

همچنین اخباری در خصوص احتمال حضور مانه در القادسیه که به تازگی به لیگ حرفه‌ای عربستان بازگشته، منتشر شده است اما به نظر می‌رسد این باشگاه نیز به صورت جدی وارد مذاکره با این بازیکن نشده است.

2001918

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مانه در اولین فصل حضور خود در عربستان عملکرد بدی نداشت و در 46 بازی در تمامی تورنمنت‌ها 19 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد اما با این حال در بین گزینه‌های ایده‌آل باشگاه‌های عربستانی قرار ندارد.

در شرایطی النصر به فصل جدید نزدیک می‌شود و ماه آینده در بازی سوپرجام عربستان مقابل التعاون قرار خواهد گرفت، مانه همچنان وضعیت نامشخصی دارد و بلاتکلیف است.

به نظر نمی‌رسد این بازیکن سنگالی افکار لوئیز کاسترو، سرمربی النصر، جایی داشته باشد، مگر اینکه او در صورت شکست در معاملات خارجی مورد انتظار این باشگاه به یک گزینه جایگزین برای این تیم تبدیل شود.

دیدگاه‌ها