کد خبر : 2053574 | 18 تیر 1403 ساعت 21:48 | 10.8K بازدید | 48 دیدگاه

حمله هلندی‌ها به انگلیس: حوصله‌سربر هستید!

در آستانه نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا میان انگلیس و هلند، تنش‌ها و صحبت‌های تند میان دو تیم آغاز شده است.

حمله هلندی‌ها به انگلیس: حوصله‌سربر هستید!

به گزارش "ورزش سه"، منتقدان هلندی فوتبال سه‌شیرها را «غیر قابل تماشا» توصیف کرده و از «اعتماد‌به‌نفس بیش از حد» هواداران انگلیسی انتقاد کرده‌اند.

مجله فوتبالی هلندی، گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس را «مورد انتقادترین مربی» در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نامیده است، حتی با وجود اینکه او توانسته تیمش را به سومین نیمه نهایی پیاپی برساند. این مجله همچنین رویکرد ساوتگیت را «فوق محافظه‌کارانه» توصیف کرده و می‌گوید که او بیشتر به نظرات تحلیل‌گران داده اعتماد کرده تا تلاش برای گلزنی.

در همین حال، هواداران انگلیسی ممکن است در ورزشگاه از رقبای خود کمتر باشند و در حال حاضر نیز برای تهیه بلیط‌های دقیقه آخری با قیمت‌های بالا در تلاش هستند. از سوی دیگر، هلندی‌ها نیمی از جایگاه معروف «دیوار زرد» در ورزشگاه وستفالن را در اختیار دارند.

در بسیاری از مسابقات هلند در این تورنمنت، شهر میزبان پر از هواداران نارنجی‌پوش هلندی بوده که با تشویق‌های خاص خود از تیمشان حمایت کرده‌اند. هواداران انگلیسی نیز در آلمان حضور دارند تا از تیمشان حمایت کنند، با وجود عملکردی که عمدتاً بی‌روح بوده است.

2051888

پیتر زوارت، روزنامه‌نگار فوتبالی هلندی، نوشته است: «داستان انگلیس در بیشتر تابستان‌های فوتبالی: اعتماد به نفس بیش از حد و به دنبال آن حذف زودهنگام.» او همچنین به انتقاد از تاکتیک‌های ساوتگیت پرداخته و می‌گوید: «این‌که فوتبال انگلیس غیر قابل تماشاست، برای او اهمیتی ندارد. در واقع، این اتفاق نتیجه مستقیم طرح‌های تاکتیکی او است.»

بازیکنان نیز وارد جنگ کلامی شده‌اند. میکی فن د فن، مدافع تاتنهام، در کنفرانس خبری لبخند زده و گفته است که از بوکایو ساکا، وینگر انگلیس، سریع‌تر است. او افزوده: «این تعریف از خود درست نیست اما به داده‌ها نگاه کنید و جواب را خواهید یافت.»

کودی خاکپو، دیگر ستاره هلند، نیز از هم‌تیمی خود حمایت کرده و گفته است: «میکی سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر است.» او در مورد تاکتیک‌های انگلیس گفت: «آن‌ها بسیار دفاعی بازی می‌کنند. آن‌ها کیفیت زیادی دارند، اما دفاعی بازی می‌کنند. آن‌ها واقعاً یک تیم فوق‌العاده هستند، امیدوارم مسابقه خوبی باشد.»

2051889

دیدگاه‌ها