کد خبر : 2053562 | 19 تیر 1403 ساعت 04:17 | 7K بازدید | 10 دیدگاه

بنفش‌ها در شهرقدس، تازه‌واردها در رفسنجان:

هوادار و چادرملو تیم‌های خانه‌ به دوش لیگ 24

تیم‌های هوادار و چادرملو در ورزشگاه شهرقدس و رفسنجان به میدان خواهند درفت.

هوادار و چادرملو تیم‌های خانه‌ به دوش لیگ 24

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و چادرملو اردکان به احتمال زیاد در ورزشگاه‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و بازی‌های خانگی خود را در شهرقدس و رفسنجان انجام خواهد داد.

داوود رفیعی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها درباره شرایط میزبانی این تیم گفتگویی انجام داد و اعلام کرد که تیم فوتبال هوادار به احتمال زیاد در شهرقدس به میدان برود و چادرملو با توجه به اینکه ورزشگاه آنها تا نیم فصل آماده نخواهد شد در رفسنجان میزبان رقبا خواهد بود.

رفیعی درباره شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: ما چند بار از این ورزشگاه بازدید کردید، چمن خیلی خوبی دارد و در گذشته مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کرده است و می‌تواند دوباره وارد چرخه لیگ برتر شود به شرطی که بتواند الزامات جاری را رعایت کند، مشکلاتی مانند گیت‌های ورودی، جایگاه تماشاگران و ورودی بانوان مواردی است که باید برطرف کند و اگر نتواند این موردها را برطرف کند تیم هوادار باید ورزشگاه دیگری را برای بازی‌های خانگی انتخاب کند.

رفیعی همچنین درباره شرایط میزبانی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: ورزشگاه شهید نصیری یزد در حال بازسازی است که بعید به نظر می‌رسد به نیم فصل نخست لیگ برتر برسد و این تیم به احتمال زیاد بازی‌های خود را در رفسنجان برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها