کد خبر : 2053403 | 18 تیر 1403 ساعت 08:00 | 23.2K بازدید | 9 دیدگاه

با آینده نامعلوم: ستاره مغضوب یونایتد برمی‌گردد!

جیدون سانچو قرار است در روزهای آینده به منچستر یونایتد بازگردد اما آینده او در این باشگاه همچنان مبهم است.

با آینده نامعلوم: ستاره مغضوب یونایتد برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، حتی کارکنان باشگاه و دستیاران اریک تن‌هاخ هم از سرنوشت احتمالی سانچو اطلاعی ندارند و به نظر می‌رسد در حال حاضر همه چیز نامشخص است. معمولاً به آن‌ها جزئیاتی اعلام می‌شود که شامل حضور بازیکنان در لیست هفته‌های اول و سفر تیم به پیش‌فصل است اما درباره سانچو و برنامه‌های یونایند برای این بازیکن، چیزی اعلام نشده است.

وینگر انگلیسی یونایتد پس از درگیری با اریک تن‌هاخ، در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که او «قربانی» بوده و همین باعث شد که مربی هلندی او را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند و دیگر هرگز او را بازی ندهد.

سانچو از عذرخواهی خودداری کرد چرا که نمی‌خواست به‌عنوان گناهکار شناخته شود و پس از حل نشدن اختلافات، او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه راهی بروسیا دورتموند، باشگاه سابقش، شد.

2051658

اگرچه باشگاه قدیمی او دوست داشت که این انتقال به شکل دائمی انجام شود، اما آن‌ها قادر به امضای قراردادی برای بازگرداندن نبودند و حالا سانچو به منچستر بازخواهد گشت.

یونایتد خوشحال خواهد شد که دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار پوندی سانچو را از لیست حقوقی خود بردارد، اما در بین دیگر تیم‌ها هیچ علاقه جدی‌ای برای خریداری او وجود ندارد.

تن‌هاخ اعلام کرده که آماده دادن فرصت جدید به بسیاری از بازیکنان است که از ترکیب اصلی دور افتاده‌اند اما همچنان مشخص نیست که سانچو هم در این لیست حضور دارد یا نه. در صورت فروش او، یونایتد مبلغی نزدیک به ۴۵ میلیون پوند می‌خواهد اما در حال حاضر مشتری جدی‌ای وجود ندارد.

دیدگاه‌ها