کد خبر : 2053369 | 17 تیر 1403 ساعت 23:32 | 14.9K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره فرانسه: خوب است راست افراطی نمی‌آید!

ژول کنده، ستاره تیم ملی فرانسه بار دیگر علیه حزب ملی‌گرای راست افراطی این کشور صحبت کرد.

ستاره فرانسه: خوب است راست افراطی نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده در روزهای گذشته بارها از مردم فرانسه خواسته بود تا در دور دوم انتخابات پارلمانی امروز شرکت کنند، و چندین تن از هم‌تیمی‌های او در تیم ملی فرانسه نیز از این درخواست حمایت کرده‌اند.

تیم ملی فرانسه به خاطر شفافیت در قبال وضعیت سیاسی کشور در جریان حضورش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با حواشی بسیار زیادی مواجه شده است.

کیلیان امباپه، کاپیتان تیم، و اورلین شوامنی نیز از ابتدای تورنمنت چندین بار نگرانی‌هایشان در مورد انتخاب حزب راست فرانسه را ابراز و از کنده حمایت کرده بودند.

با این حال، تاثیر این نظرات مطلوب بوده است، و نظرسنجی‌های اولیه نشان می‌دهند که حزب لوپن در نهایت در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فعلی و «آنسمبل»، ائتلاف میانه‌روی او، در جایگاه دوم قرار گیرند، در حالی که جبهه چپ‌گرای جدید ژان لوک ملنشون، در جایگاه اول قرار می‌گیرد.

2051591

با انتشار خبر شکست لوپن، کنده در شبکه‌های اجتماعی به ابراز خوشحالی از این نتیجه پرداخته است. او در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته: «به همه فرانسوی‌ها تبریک می‌گویم که بسیج شدند تا این کشور زیبا، یعنی فرانسه را تحت کنترل جناح راست افراطی نبینند.»

دیدگاه‌ها