کد خبر : 2053175 | 17 تیر 1403 ساعت 01:56 | 13.3K بازدید | 47 دیدگاه

کومان: هیچکس انتظار نداشت هلند به اینجا برسد

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید تیمش می‌تواند تا فینال یورو 2024 پیش برود.

کومان: هیچکس انتظار نداشت هلند به اینجا برسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هلند امشب یک صعود فراموش نشدنی را مقابل ترکیه تجربه کرد. نارنجی‌ها با یک گل از حریف عقب افتاده بودند که در دقایق 70 و 76 به ترتیب توسط استفان دی فرای و مرت مولدور به گل رسیدند.

هلند با این برد راهی مرحله بعدی شد و حریف انگلیس در نیمه نهایی شد. کومان امیدوار است که تا مرحله فینال پیش برود.

رونالد کومان، سرمربی هلند، پس از پایان بازی درمورد صعود تیمش گفت: "می‌دانم که شاید هنوز با بهترین تیم‌ها بازی نکرده‌ایم، اما این چندان منطقی نیست. می‌بینید که کشورهای دیگر نیز در حال پیشرفت هستند، بنابراین ما عملکرد قابل تحسینی داشته‌ایم."

2051313

دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید؟

اول مقابل انگلیس. اما اگر به فینال برسیم، شخصا ترجیح می‌دهم با اسپانیا بازی کنم، چون قبلاً در مرحله گروهی با فرانسه بازی کرده بودیم. اغلب همه این ایده را دارند که "فقط" در برابر یک نام نه چندان بزرگ پیروز می‌شویم، اما تیم کوچکی در یورو وجود ندارد. ما نباید فکر کنیم: "ما حریف بزرگی نداشتیم"، چون به نظر من این بی‌احترامی است به‌خصوص به ترکیه.

تحلیل بازی؟

فکر می‌کنم این یک پیروزی برای تمام تیم است. ما خوب شروع کردیم و اغلب از ما انتقاد می‌کنند که پس از عقب افتادن تسلیم شدیم، اما امشب تسلیم نشدیم. در نهایت بعد از آن شروع خوب، ما با از دست دادن توپ شلخته بازی کردیم و بعد آن‌ها به احساسی‌ دست پیدا کردند که نباید به آن‌ها اجازه می‌دادیم چنین احساسی داشته باشند. در نهایت، از روی کرنر گل دریافت کردیم، اما با خودم فکر کردم: دنزل چه کار می‌کند؟ چون فکر می‌کنم کرنر بود و دنزل آن را رها کرد. او فقط باید توپ را دور می‌کرد.

دیدگاه‌ها