کد خبر : 2053151 | 17 تیر 1403 ساعت 00:16 | 18.4K بازدید | 83 دیدگاه

شش دقیقه رویایی: هلند به یورو برگشت! (عکس)

هلند با گل تساوی استفان دی‌فرای مقابل ترکیه از خطر حذف از یورو ۲۰۲۴ فرار کرد.

شش دقیقه رویایی: هلند به یورو برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که ترکیه به خوبی از برتری یک گله‌اش در مقابل هلند دفاع می‌کرد اما در نهایت شاگردان رونالد کومان با ضربه سر استفان دی‌فرای گل ترکیه را خنثی کردند.

ویدئو: 346964
ویدئو: 346965

این بازی پایاپای آغاز شد اما در اواخر نیمه اول ترکیه با گرفتن مالکیت توپ موفق شد چند بار به دروازه هلندی‌ها نزدیک شود و در نهایت در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان نیمه اول، سامت آکایدین روی پاس زیبای آردا گولر حساب را ۱-۰ کرد.

در نیمه دوم کومان بار هجومی تیمش را با آوردن ووت وخورست افزایش داد و چندین بار دروازه ترکیه را تهدید کرد اما مدافعان تیم وینچنزو مونتلا با وجود غیبت مریح دمیرال به دلیل محرومیت، به خوبی مقاومت کردند اما در نهایت این تلاش آنها با ضربه دی‌فرای بی‌ثمر شد.

ابتدا در دقیقه ۷۰ ممفیس دیپای پس از یک کرنر کوتاه دوباره خود در سمت راست صاحب توپ شد و آن را با سانتری دقیق به داخل محوطه جریمه ارسال کرد، در آنجا استفان دی‌فرای آماده بود و با ضربه سری بی‌نقص برتری ترکیه را از بین برد.

2051273

در حالی‌که ترکیه همچنان در شوک گل خورده بود، هلندی‌ها از شرایط استفاده کردند و توانستند گل دوم را هم بزنند تا در فاصله شش دقیقه آنها باشند که خود را در نیمه‌نهایی می‌بینند.

2051274

در دقیقه ۷۶ روی حمله دیگری از سمت نارنجی‌پوشان، دنزل دامفریز توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد، در آنجا ممفیس دیپای و کودی خاکپو منتظر توپ بودند اما اشتباه مرت مولدور، مدافع ترکیه، باعث شد که توپ با پای او وارد دروازه خودی شود و هلند به برتری ۲-۱ برسد.

دیدگاه‌ها