کد خبر : 2053149 | 17 تیر 1403 ساعت 00:02 | 8.6K بازدید | 14 دیدگاه

ژردان شقیری: با بهترین ورژن انگلیس بازی کردیم

ژردان شقیری، مهاجم تیم ملی سوئیس، انگلیس بهترین بازی‌اش در یورو ۲۰۲۴ را به نمایش گذاشته و به همین دلیل آنها مغلوب این تیم شدند.

ژردان شقیری: با بهترین ورژن انگلیس بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ و دیدار دو تیم انگلیس و سوئیس، این شاگردان گرت ساوتگیت بودند که با پیروزی در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند. پس از پایان بازی، ژردان شقیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره بازی صحبت کرد.

او در مورد نتیجه نهایی گفت: «عملکرد هر دو طرف بسیار عالی بود. ما پیش افتادیم، اما انگلیس بهتر از مسابقات قبلی خود بازی کرد و بهترین عملکردشان در این دور را به نمایش گذاشتند. در نهایت، بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد که همیشه ۵۰-۵۰ است. امروز انگلیس بهتر عمل کرد و برنده شد.»

2051269

شقیری در مورد عملکرد سوئیس در یورو ۲۰۲۴ گفت: «فکر می‌کنم ما یک تورنمنت بسیار خوبی داشتیم. به تیم و نحوه بازی‌مان بسیار افتخار می‌کنم. امیدوارم دفعه بعد بهتر عمل کنیم، اما من به همین عملکرد هم بسیار افتخار می‌کنم.»

شقیری در مورد حمایت هواداران سوئیس اضافه کرد: «می‌توانستید ببینید که چقدر هوادار برای تماشا و حمایت از ما در طول تورنمنت به ورزشگاه‌ها آمده‌اند. من فقط می‌توانم برای این حمایت‌ها تشکر کنم و امیدوارم قوی‌تر بازگردیم.»

دیدگاه‌ها