کد خبر : 2053147 | 16 تیر 1403 ساعت 23:59 | 4.2K بازدید | 4 دیدگاه

ژاکا: به سوئیس افتخار می‌کنیم، مستحق باخت نبودیم

گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، معتقد است که آن‌ها شایسته حذف از یورو با شکست مقابل انگلیس نبودند.

ژاکا: به سوئیس افتخار می‌کنیم، مستحق باخت نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس که در بازی پایانی دور گروهی مقابل آلمان به تساوی رسید و در مرحله یک هشتم نهایی یورو ایتالیا را با نتیجه 2-0 شکست داد، به نیمه نهایی راه پیدا نکرد.

تیم تحت هدایت مورات یاکین امشب در یک چهارم نهایی به مصاف انگلیس رفت و مقابل این تیم به تساوی در وقت‌های اضافی دست پیدا کرد تا در ضربات پنالتی شکست بخورد و از دور رقابت‌ها کنار برود.

سوئیس عملکرد خوبی مقابل تیم‌های قدرتمند یورو داشت و گرانیت ژاکا معتقد است که آن‌ها فراتر از انتظارات طرفداران عمل کرده‌اند.

2051265

گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، پس از بازی با ابراز ناراحتی از شکست گفت: "احساس اولیه همه ما غم، اندوه و ناامیدی است، چون ما مستحق این باخت نبودیم. از طرفی می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم. از بازی اول تا امروز، ما به پیشرفت ادامه دادیم و شخصیت فوق العاده و روحیه تیمی عالی از خود نشان دادیم. همیشه به خود می‌گفتیم که شکست دادن ما، خیلی طول می‌کشد."

حمایت هواداران؟

ما حمایت هواداران را در ورزشگاه دیدیم، در رسانه‌های اجتماعی و در سوئیس هم شاهد حمایت همه جانبه بودیم. برای ما خیلی مهم بود که دستاوردی برای آن‌ها داشته باشیم. فکر می‌کنم خیلی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت برای آن‌ها جبران کردیم.

دیدگاه‌ها