کد خبر : 2053051 | 16 تیر 1403 ساعت 16:29 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

جابجایی‌های جذاب در لیگ ستارگان قطر

بازگشت قهرمان مشهور آسیا برای رقابت با پویا!

تیم فوتبال السد احتمالا با هدایت فلیکس سانچز وارد فصل جدید رقابت‌های لیگ ستارگان قطر خواهد شد.

بازگشت قهرمان مشهور آسیا برای رقابت با پویا!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های قطری خود را برای حضور پرقدرت در فصل آینده رقابت‌های لیگ ستارگان آماده می‌‌کنند و در این بین تعدادی از آنها نیز به دنبال تغییر سرمربی خود برای ایجاد شرایط بهتر در فصل پیش‌رو هستند.

در راس این باشگاه‌ها، السد قرار دارد که با وجود قهرمانی در فصل گذشته ترجیح داد قرارداد وسام رزق را تمدید نکند. این تیم در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر سرخیو آلگری، مربی اسپانیایی، آغاز کرده و هواداران این تیم همچنان منتظر معرفی سرمربی جدید هستند.

2051092

گزارش‌ها حاکی از مذاکره این باشگاه با فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی قطر، است که روز گذشته با توافقی دو جانبه قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال اکوادور فسخ کرد. او 16 ماه هدایت تیم ملی اکوادور را بر عهده داشت و بلافاصله پس از شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، سمت خود را ترک کرد و حالا اخبار مختلفی پیرامون حضور او در السد منتشر می‌شود.

2051091

همچنین الریان که یکی از تیم‌های پرهوادار قطر محسوب می‌شود، پس از پایان فصل به همکاری خود با لئوناردو ژاردیم پرتغالی پایان داد تا پویا اسبقی، سرمربی جوان ایرانی- سوئدی را به عنوان جانشین او جذب کنند‌. البته این خبر تا کنون به طور رسمی اعلام نشده اما این سرمربی دو روز پیش در تمرینات الریان حضور یافت تا با شرایط آشنا شود. اسبقی که فصل گذشته هدایت الشمال را بر عهده داشت، در دیدار با بازیکنان و مدیریت باشگاه الریان در مورد اهداف این تیم در فصل آینده صحبت کرد.

این در حالی است که مدیریت باشگاه الشمال نیز با لوچسکو، مربی رومانیایی سابق تیم‌های الجیش و الهلال و نونو آلمیدا، مربی پرتغالی، وارد مذاکره شده تا یکی از آنها را به عنوان جانشین اسبقی به خدمت بگیرد.

2051093

همچنین باشگاه‌های الاهلی و الوکره خیلی زود کار خود را با سرمربیان جدید آغاز کردند. الاهلی در حال حاضر تمرینات آماده‌سازی خود را با با ایگور بیشچان کروات دنبال می‌کند و الوکره نیز با میگل آنخل رامیرز اسپانیایی قرارداد بسته است.

2051090

از سوی دیگر تیم العربی با هدایت یونس علی، القطر با یوسف النوبی، الخور با عبدالله مبارک، الدحیل با کریستوف گالتیه، الغرافه با پدرو مارتینز، ام صلال با پاتریس کارترون و الشحانیه با آلوارو مخیا در مسابقات فصل آینده شرکت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها