کد خبر : 2053027 | 16 تیر 1403 ساعت 14:19 | 13.7K بازدید | 30 دیدگاه

دفاع سرمربی از بلینگام: هیچکس بی‌نقص نیست

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از جود بلینگام برابر انتقادات دفاع کرد.

دفاع سرمربی از بلینگام: هیچکس بی‌نقص نیست

به گزارش "ورزش سه"، شادی پس از گل بلینگام برابر تیم ملی اسلواکی که با حرکتی غیراخلاقی همراه بود از سوی فیفا با محرومیت یک جلسه‌ای اما در بازه زمانی یک ساله همراه بود و حالا این بازیکن باید بیشتر از هر زمان دیگری مراقب رفتارش در زمین باشد از همراهی تیم ملی انگلیس محروم نشود. 

این اتفاق و جنجالی که به همراه داشت باعث شد که انتقادهای بسیاری از این ستاره ۲۰ ساله تیم ملی انگلیس مطرح شود، اما سرمربی این تیم معتقد است که باید به او به عنوان یک جوان فرصت داد و شرایط و هیجانی که در زمین دارد را درک کرد. 

2051045

ساوت‌گیت در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من صحبتی با او نداشتم اما فکر می‌کنم که این تصمیم درستی است. مطمئناً به ثمر رساندن گلی به این مهمی در دقیقه ۹۶ لحظه خاصی در زندگی هر کسی خواهد بود. نمی‌دانم که اگر من بودم چه واکنشی نشان می‌دادم، به خصوص که باید سنش را هم در نظر گرفت. 

دستاوردهای او برای من بسیار مهم است و فکر می‌کنم که در این سن یا هر سن دیگری هیچکس بدون نقص و کامل نیست. گاهی پیش می‌آید که شما هم واکنشی احساسی نشان دهید و فکر نمی‌کنم که او بتواند بدون احساسش بازیکن خوبی باشد. من معتقد هستم که بلینگام می‌تواند با همه چیز خیلی خوب کنار بیاید و این ویژگی مهمی است.»

دیدگاه‌ها