کد خبر : 2052952 | 16 تیر 1403 ساعت 02:24 | 9.9K بازدید | 56 دیدگاه

دشان: حالا وقت تمرکز روی قهرمانی است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید تمام تمرکز او و تیمش بر روی پیروزی مقابل اسپانیا و سپس قهرمانی در یورو است.

دشان: حالا وقت تمرکز روی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در دیداری جذاب مقابل پرتغال در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، موفق شد پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و راهی دور بعد شود. پس از پایان دیدار، دیده دشان در صحبت‌های پس از بازی‌اش به تحلیل بازی پرداخت.

او ابتدا گفت: «این یک بازی بسیار تنش‌آور و تنگاتنگ بود. ممکن بود هر طرف پیروز شود. دو تیم به یکدیگر نزدیک بودند. با اینکه در طول وقت‌های اضافه مالکیت کمتری داشتیم، اما باز هم خطرناک ظاهر شدیم. همچنین خستگی بازیکنان هم مشخص بود. در چنین بازی‌هایی جزئیات کوچک تیم برنده را مشخص می‌کنند. من از تیمم تشکر می‌کنم. آنها تمام توان‌شان را گذاشتند و به یک دستاورد بزرگ رسیدند.

2050924

در مورد تعویض امباپه، دشان گفت: «او به وضوح خسته بود و البته که تعویضش کار آسانی نبود. در نیمه اول وقت‌های اضافه دیدم که خسته است و دچار مشکل شده است.
هیچ فایده‌ای نداشت که او را در زمین نگه دارم، حتی اگر قرار بود پنالتی بزند. کیلیان همیشه با من و تیم صادق بوده و رفتار خوبی داشته است. به نظر من طبیعی بود که در آن شرایط او را تعویض کنم و یک بازیکن تازه‌نفس به زمین ببرم.»

او ادامه داد: «ما در نیمه‌نهایی هستیم و این چیزی است که نباید عادی دیده شود، حتی اگر به این مسابقات عادت کرده باشیم. من از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لذت می‌بردم، اما اکنون ما برای قهرمانی می‌رویم. از الان تمام تمرکز ما بر روی قهرمانی است و در این راه ابتدا باید اسپانیا را ببریم و سپس تیم فینالیست را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها