کد خبر : 2052943 | 16 تیر 1403 ساعت 01:27 | 61.6K بازدید | 91 دیدگاه

اسپانیا با یک اتوبوس غایب در نیمه نهایی

اسپانیا با محرومیت سه بازیکن و مصدومیت یک ستاره در نیمه نهایی حاضر می‌شود.

اسپانیا با یک اتوبوس غایب در نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، ضربه سر دقیقه 120 میکِل مرینو، داستان میزبان یورو، آلمان را به پایان رساند و اسپانیا با غلبه بر "مانشافت" در یک بازی آشفته و فیزیکی به نیمه نهایی صعود کرد. در این دیدار بسیار پر برخورد، در مجموع 39 خطا در 120 دقیقه بازی رخ داد و 16 کارت زرد به طور مساوی بین هر دو تیم تقسیم شد.

با توجه به قانون جدید یورو 2024 که بازیکنان دریافت کننده دو کارت زرد در طول مسابقات را قبل از مرحله نیمه نهایی محروم می‌کند، حالا لوئیس دلا فوئنته، سرمربی اسپانیا، با دو بازیکن غیرقابل دسترس برای انتخاب در نیمه نهایی دچار سردرد شده است.

این دو بازیکن دانی کارواخال و روبن لو نورماند هستند. کارواخال در اواخر وقت‌های اضافه با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. لو نورماند نیز دومین کارت زرد خود در این تورنمنت را دریافت کرد و به همین دلیل برای بازی حساس نیمه نهایی مقابل فرانسه یا پرتغال در دسترس نخواهد بود.

2050891

آلوارو موراتا نیز ممکن است بازی نیمه نهایی را از دست بدهد، چرا که یوفا هنوز تایید نکرده است که آیا آنتونی تیلور، داور مسابقه، در جریان جشن‌های دیوانه وار پس از گل پیروزی بخش مرینو به او کارت زرد نشان داده است یا خیر. گزارش پخش این بود که کاپیتان اسپانیا کارت زرد دریافت کرده است، اما این اخطار در گزارش رسمی پس از بازی یوفا منعکس نشده است.

دلا فوئنته همچنین نمی‌تواند از پدری که در دقیقه 6 بازی به دنبال خطای خشن تونی کروس دچار مصدومیت شد، استفاده کند. اسپانیا در روز سه شنبه، 9 جولای، مقابل برنده دیدار پرتغال و فرانسه به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها