کد خبر : 2052935 | 16 تیر 1403 ساعت 04:04 | 16.9K بازدید | 52 دیدگاه

نیمه اول ضعیف بازی کردیم

شواین اشتایگر: آلمان می‌تواند به تیم خود افتخار کند

باستیان شواین اشتایگر، اسطوره فوتبال آلمان، در توییتی به عملکرد تیم ملی کشورش در مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 واکنش نشان داد.

شواین اشتایگر: آلمان می‌تواند به تیم خود افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که در یورو 2024 عملکردی فراتر از انتظارات ارائه کرد و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، در این مرحله با نمایشی شجاعانه مقابل اسپانیا، مدعی قهرمانی، به میدان رفتند، اما در نهایت مغلوب حریف خود شدند.

آلمان در این بازی با نتیجه 2-1 مغلوب اسپانیا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. شواین اشتایگر در توییتی نوشت: "پایانی تلخ برای تیم ملی آلمان در یوروی خانگی رقم خورد. نیمه اول ضعیفی را شاهد بودیم، اما ناگلزمان در نیمه دوم به موقع واکنش نشان داد و تعویض‌های درستی انجام داد. آلمان در نیمه دوم و وقت‌های اضافه تیم برتر میدان بود."

او در ادامه به صحنه‌ای در محوطه جریمه اسپانیا اشاره کرد که به نظر او می‌توانست پنالتی به سود آلمان باشد و نوشت: "باید با شوت موسیالا که به دست کوکوریا برخورد کرد، پنالتی اعلام می‌شد. برای من عجیب است که در این صحنه VAR دخالتی نکرد."

شواین اشتایگر با وجود این انتقاد، معتقد است که تیم ملی آلمان می‌تواند به عملکرد خود در این رقابت‌ها افتخار کند و نوشت: "با وجود این حذف تلخ، تیم ملی آلمان می‌تواند به عملکرد و شخصیت خود افتخار کند."

2050871

دیدگاه‌ها