کد خبر : 2052927 | 15 تیر 1403 ساعت 23:59 | 26.6K بازدید | 9 دیدگاه

راز خوشحالی قهرمان اسپانیا: به یاد پدر (عکس)

خوشحالی میکل مرینو، ستاره اسپانیا، پس از گلزنی مقابل تیم ملی آلمان در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا، از شادی گل پدرش در همین استادیوم الهام گرفته شده بود.

راز خوشحالی قهرمان اسپانیا: به یاد پدر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در دیداری جذاب و دیدنی با برتری ۲-۱ مقابل آلمان به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۳ صعود کرد.

در این بازی ابتدا اسپانیا در دقیقه ۵۱ پیش افتاد اما شاگردان یولیان ناگلزمان در دقایق پایانی بازی موفق شدند این گل را جبران کنند و از حذف فرار کنند اما اسپانیا دست‌بردار نبود و در نهایت در دقیقه ۱۱۹ با زدن گل دوم صعودشان به نیمه‌نهایی را قطعی کردند.

گل دوم اسپانیا را میکل مرینو، روی سانتر زیبای دنی اولمو، با ضربه سری فوق‌العاده به ثمر رساند. او پس از گلزنی در جریان شادی گلش به سمت نقطه کرنر رفت و در آنجا دور پرچم کرنر چرخید.

2050854

در ابتدا و در هیجان صعود اسپانیا، کسی متوجه این حرکت او نشد اما اکنون دلیل این خوشحالی گل مشخص شده است. ۳۳ سال پیش پدر این بازیکن که در آن زمان برای اوساسونا بازی می‌کرد، در دیداری مقابل اشتوتگارت در جام یوفا، در همین استادیوم موفق به گلزنی شد و شادی گلش را در اطراف پرچم کرنر انجام داد و پسر او هم با گلزنی مقابل آلمان، به پدرش ادای احترام کرد.

2050852

دیدگاه‌ها