کد خبر : 2052915 | 15 تیر 1403 ساعت 22:58 | 108.5K بازدید | 51 دیدگاه

کدام بازیکن بیشتر به کار آبی‌ها خواهد آمد؟

استقلال مدافع باتجربه را به پدیده لیگ ترجیح داد!

استقلال با جذب زکی‌پور شانس حضور گودرزی را در این تیم کمتر کرد.

استقلال مدافع باتجربه را به پدیده لیگ ترجیح داد!

به گزارش ورزش سه، زمزمه‌های حضور حسین گودرزی پدیده جوان تیم شمس‌آذر قزوین از نیم فصل لیگ بیست و سوم در استقلال شنیده می‌شد و این بازیکن جوان تمایل خود برای بازی با پیراهن این تیم را در چند مصاحبه مختلف اعلام کرد، اما آبی‌ها با جذب میلاد زکی‌پور احتمال حضور این بازیکن را کاهش دادند.

میلاد زکی‌پور که سابقه حضور در تیم استقلال را داشته است، بعد از چهار فصل دوری با تجربه‌ای بیشتر به این تیم پیوست و با توجه به اینکه جلالی به عنوان بازیکن سرباز برای ملوان به میدان خواهد رفت، او مدافع چپ اصلی استقلال در فصل آینده خواهد بود. استقلال در حال حاضر جعفر سلمانی را هم در پست دفاع چپ در اختیار دارد و اگر در این پست خرید دیگری نداشته باشند احتمال حضور مجدد او در تیم استقلال خواهد بود.

اما با توجه به سبک بازی میلاد زکی‌پور و حسین گودرزی مقایسه جالبی بین این دو بازیکن می‌توان انجام داد و باتوجه به سبک بازی استقلال کدام یک از این بازیکنان می‌توانند برای این تیم مفید باشند و کیفیت بالایی از خود نشان بدهند.

برتری عمده زکی‌پور نسبت به گودرزی تجربه بازی در استقلال و سال‌ها حضور در لیگ برتر و تجربه بالای این بازیکن خواهد بود که در جا افتادن و تحمل فشار در استقلال به او کمک خواهد کرد، اما در سوی دیگر شاید حسین گودرزی جوان با انگیزه بیشتری می‌توانست برای این تیم به میدان برود.

1539033

سبک فوتبالی این دو بازیکن هم البته با یکدیگر متفاوت است و هر دو از فیزیک مناسب، سرعت بالا، قدرت سرزنی و نفوذهای خوبی بهره می‌برند، اما در این بین زکی‌پور با تجربه بالاتر و نفوذهای پرشمار در حملات سپاهان که موقعیت‌های زیادی داشت، نقش داشته و در فاز دفاعی هم موثر کار کرده و حسین گودرزی نیز در بخش هجومی برای شمس‌آذر تاثیرگذار نشان داده است.

1970726

حسین گودرزی فصل گذشته در تمام مسابقات لیگ و حذفی برای شمس‌آذر به میدان رفت و 4 گل و 3 پاس گل برای این تیم ثبت کرد که آمار خوبی بود و در سمت مقابل هم میلاد زکی‌پور 4 پاس گل داشت و یک گل حیاتی هم به ثمر رساند که البته در سپاهان با توجه به حضور رامین رضاییان در جناح راست زمین، میلاد زکی‌پور مسئولیت دفاعی بیشتری در تیمش داشت و نفوذهای کمتری انجام می‌داد.

باید دید استقلال در ادامه نقل و انتقالات همچنان تمایل برای حضور گودرزی نشان خواهد داد و از حضور 2 مدافع چپ جدید در تیم خود بهره‌ می‌برد یا پدیده فصل گذشته در شمس‌آذر باقی‌خواهد ماند یا تیم دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها