کد خبر : 2052905 | 15 تیر 1403 ساعت 21:46 | 8.5K بازدید | 30 دیدگاه

فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس)

فلورین ویرتز با گل لحظات پایانی آلمان را از حذف از یورو ۲۰۲۴ نجات داد.

فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا، از آماده‌ترین تیم‌های این دور از رقابت‌ها در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف همدیگر رفتند.

در این بازی که پایاپای آغاز شد رفته رفته اسپانیا با کمک خط دفاع مستحکم و هافبک‌های دونده‌اش توانست بازی را در دست بگیرد و با استفاده از لامینه یامال و نیکو ویلیامز، چندین بار دروازه آلمان را تهدید کند.

در نهایت در ابتدای نیمه اول، دنی اولمو، موفق شد با گلش لاروخا را به برتری برساند و آنها را در آستانه نیمه نهایی قرار دهد اما این پایان کار نبود و برخلاف تصور، آلمان توانست به بازی برگردد.

در دقایق پایانی و در حالی‌که همه منتظر قطعی شدن صعود اسپانیا به مرحله نیمه‌نهایی و حذف میزبان مسابقات بودند، ضربه دقیقی از فلورین ویرتز همه چیز را دوباره مساوی کرد و کار به وقت‌های اضافه کشاند.

در دقیقه ۸۹ و در حالی‌که آلمان سراپا حمله بود، ارسال میتلشتات به روی دروازه را یوشوا کیمیش با ضربه سر به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا ویرتز با یک ضربه چکشی و روی پا، تور دروازه اونای سیمون را به لرزه درآورد تا سرنوشت تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی در وقت‌های اضافه و یا ضربات پنالتی مشخص شود.

2050790
2050789

دیدگاه‌ها