کد خبر : 2052885 | 15 تیر 1403 ساعت 19:48 | 75.7K بازدید | 75 دیدگاه

سرمربی، پنج ستاره و یک سورپرایز؛

رازآلودترین باشگاه در فصل نقل و انتقالات!

باشگاه تراکتور روزهای مهم، شلوغ و پرکاری را پشت سر می‌گذارد.

رازآلودترین باشگاه در فصل نقل و انتقالات!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی از خارج کشور باشگاه تراکتور را زیر نظر دارد و خود را آماده جلسه سرنوشت‌ساز با مقامات استانی می‌کند اما مسئولان اجرایی باشگاه تراکتور که پیغام ادامه فعالیت را از زنوزی گرفته‌اند، در بخشی کاملا متفاوت امور باشگاه را اداره می‌کنند.

بخش اجرایی باشگاه تراکتور دو کار مهم برای انجام دارد: 1) انتخاب سرمربی، 2) خرید بازیکن. این دو مسئله به صورت موازی انجام می‌شود و البته مسئولان باشگاه تاکید دارند که موافقت نهایی برای خرید بازیکنان باید از سرمربی منتخب گرفته شود.

در مسئله سرمربی البته هیچ چیز به صورت دقیق مشخص نیست. در چند هفته گذشته مسئولان باشگاه تراکتور مذاکراتی را با مربیان ایرانی داشتند اما بعد از منتفی‌شدن گزینه موردنظر، به سراغ بازار خارجی رفتند. البته در این بین تراکتور گزینه‌های محدودی داشت و طرح برخی از اسامی، واکنش تکذیبی مدیرعامل باشگاه را هم به دنبال خود آورد.

به هر حال اما برخلاف تصور بسیاری از هواداران این تیم، پروسه انتخاب سرمربی برای تراکتور محدود به چند گزینه پیش نمی‌رود. مدیران تراکتور با استقبال از پیشنهادات مدیران برنامه، کارنامه، نگرش و برنامه سرمربیان خارجی مختلف را زیر نظر می‌گیرند و با وسواس کامل از نظر فنی، شخصیتی و مدیریتی رزومه این سرمربی را بررسی می‌کنند.

2044172

برای باشگاه تراکتور مسئله نگرش به فوتبال اهمیت زیادی دارد و مدیران این باشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک سرمربی با سبک موردعلاقه هواداران این تیم را به روی صندلی سرمربیگری بنشانند. همچنین سرخپوشان تبریزی بدون اینکه خود را به سرمربیان کشوری خاص محدود کنند، سرمربیان با ملیت‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تمایل، با ارائه پیشنهاد و درخواست برنامه، مذاکرات را پیش می‌برند.

البته تاکنون هیچ چیزی در این زمینه نهایی نشده و تنها نکته مشخص، سیاست باشگاه تراکتور در انتخاب سرمربی با وسواس شدید است. آنها با تجربه از سرمربیان سابق و بی ثباتی در پست سرمربیگری، تمام تلاش خود را می‌کنند تا با نگاهی بلندمدت، یک چهره مطلوب را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

در مورد بازیکن، تراکتور 5 ستاره را زیر نظر گرفته و قصد دارد خرید آنها را به زودی نهایی کند. اگرچه بسیاری بر این عقیده هستند که کار ترابی، بیرانوند و دانیال به پایان رسیده اما به هیچ وجه اینطور نیست و هر احتمالی در مورد آینده آنها وجود دارد. از بین دو بازیکن دیگر هم توافقاتی با آنها انجام شده و کار خرید یک بازیکن به پایان رسیده اما به هر حال همه چیز در گروی موافقت گزینه نهایی سرمربیگری خواهد ماند.

تراکتوری‌ها با وسواس و تلاش خاصی سعی می‌کنند تا نقل و انتقالات خود را پیش ببرند و در این بین، جستجوی آنها برای یک مهاجم شاخص خارجی هم ادامه دارد؛ کسی که در توصیف مشخصاتش باید به همان جمله تکراری گزارشات قبلی اشاره کرد: کسی که کار را در خط حمله در بیاورد.

به هر حال در شرایطی که مدیران باشگاه تراکتور از حوالی صبح تا بامداد، فعالیت نقل و انتقالاتی را ادامه می‌دهند، طبیعتا نهایی‌شدن خیلی از انتقال‌ها به مواردی خارج از دست آنها نیز بستگی دارد؛ اینکه به هر حال هر بازیکن و مربی با انتخاب شخصی، مسیر آینده خود را رقم می‌زند. اما آنچه تاکنون رقم خورده نشان می‌دهد که رازآلودترین باشگاه نقل و انتقالات تابستانی، فعلا به دستاوردهای اعلام‌نشده مهمی رسیده است - باید منتظر اخبار تکمیلی، رسمی و نهایی ماند.

دیدگاه‌ها