کد خبر : 2052838 | 15 تیر 1403 ساعت 13:59 | 40.5K بازدید | 26 دیدگاه

الکس گریمالدو:

امشب ببازیم، چیزی از ارزش‌هایم کم نمی‌شود!

الکس گریمالدو، ستاره لورکوزن، در تیم ملی اسپانیا فیکس بازی نمی‌کند ولی او معتقد است تحت هر شرایطی فصل بی‌نظیری داشته است.

امشب ببازیم، چیزی از ارزش‌هایم کم نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تصور می‌کردند گریمالدو در تیم ملی اسپانیا ثابت بازی خواهد کرد ولی تا اینجا کوکوریا بیشتر از او به میدان رفته و دلافوئنته روی دفاع چپ چلسی بیشتر حساب می‌کند.

گریمالدو در لورکوزن فصل فوق‌العاده‌ای داشت و بی‌شکست قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شدند. امشب برابر آلمان مشخص نیست چه کسی در سمت چپ بازی خواهد کرد ولی گریمالدو نگران نیست.

2010633

در آستانه این بازی گریمالدو گفت: «ما مدافعان کناری متفاوتی هستیم. مربی می‌داند که کوکوریا چه چیزهایی به تیم اضافه می‌کند و با سیستم او سازگارتر است. تصمیم مربی را می‌پذیرم ولی آمارها می‌گویند که من از بهترین مدافعان کناری دنیا در فصل قبل بودم. نمی‌گویم بهترین ولی در میان بهترین‌ها بودم.»

گریمالدو ادامه داد: «من با کوکوریا خیلی خوب کنار می‌آیم، اگرچه در حال حاضر او بیشتر از من بازی می‌کند، هنوز فکر می‌کنم که اینجا هستم تا کمک کنم. امشب ببازیم و حذف شویم بدون اینکه در ترکیب ثابت باشم نیز چیزی از ارزش‌هایم کم نمی‌کند و در هر صورت فصل بی‌نظیری داشتم.»

دیدگاه‌ها