کد خبر : 2052836 | 15 تیر 1403 ساعت 13:51 | 62.1K بازدید | 135 دیدگاه

اگر آزادی تا شهریور آماده نشود

احتمال میزبانی تیم ملی ایران در کشور ثالث!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال میزبانی تیم ملی از حریفان آسیایی در کشور ثالث خبر داد.

احتمال میزبانی تیم ملی ایران در کشور ثالث!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که بحث تجهیز ورزشگاه‌های فوتبال ایران پیش آمده، موضوع ترمیم و آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هم یکی از بحث‌های مهم به‌شمار می‌رود. در این خصوص با توجه به نقص‌های موجود در آزادی نگرانی‌هایی بابت میزبانی تیم ملی به وجود آمده است.

تیم ملی ایران روز 15 شهریورماه در اولین بازی از انتخابی جام جهانی میزبان قرقیزستان است و نگرانی‌هایی درباره آماده نشدن ورزشگاه آزادی تا آن تاریخ پیش آمده است.

1747507

مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در این باره گفت: «تا روز چهارشنبه زمان داشتیم تا استادیوم میزبان خود را اعلام کنیم و این کار را کردیم. ورزشگاه آزادی را اعلام کردیم. امیدواریم تا شهریورماه بر اساس تاکیدی که وزیر ورزش داشتند این ورزشگاه به بازی اول برسد. بودجه این کار را هم آقای وزیر تخصیص دادند.»

او در ادامه خبر از احتمال بازی در کشور ثالث خبر داد و گفت: «اگر خدای ناکرده در بحث میزبانی و به خصوص در بحث آماده‌سازی برای استفاده از VAR ورزشگاه آزادی مهیا نشود، میزبانی را از دست خواهیم داد و مجبوریم در کشور دیگری بازی کنیم.»

محمدنبی در پایان افزود: «از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز استدعا دارم که تلاش‌های لازم را انجام بدهند و ورزشگاه تا قبل از شهریورماه آماده شود.»

دیدگاه‌ها