کد خبر : 2052825 | 15 تیر 1403 ساعت 12:58 | 63.8K بازدید | 146 دیدگاه

دفاعیه دی‌پل از لیونل

فدای سر مسی: به تو افتخار می‌کنیم

رودریگو دی‌پل، رفیق فابریک مسی، که به او لقب بادیگارد داده‌اند، بعد از ناکامی ابرستاره در گل کردن پنالتی از او دفاع کرد.

فدای سر مسی: به تو افتخار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با تعلیق فراوان اما در نهایت لئو مسی توانست در دیدار هیجان‌انگیز یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل اکوادور به میدان برود. دیداری که به لطف نمایش فوق‌العاده دیبو مارتینز در ضربات پنالتی برنده شدند.

حضور مسی در روزهای اخیر به دلیل ناراحتی‌های جسمی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما او در نهایت توانست به میدان برود. مسی در اندازه‌های خودش نبود و یک پنالتی را هم از دست داد تا برخی او را مورد انتقاد قرار دهند و بگویند بهتر بود بازی نمی‌کرد.

2000569

هم تیمی او، رودریگو دی پل، گفت: «لئو در روزهای گذشته بی‌نهایت فداکاری کرد تا بتواند به بازی برسد و ما را همراهی کند. به شخصه دیدم که او چقدر تلاش کرد تا بهبود یابد و بتواند در کنار ما باشد. لئو برای ما مانند یک برادر بزرگتر است و او به ما امنیت خاطر زیادی می‌دهد. همه آرژانتینی‌ها باید به کاپیتانی که داریم بسیار بسیار افتخار کنند و مهم هم نیست او ضربه پنالتی را از دست داد»

دی پل در خصوص پیروزی در پنالتی‌ها گفت: «انگار به دنیا آمده‌ایم تا با رنج برنده شویم و هر وقت نوبت به ما می‌رسد، مستعد این کار هستیم. شاید اشتباهاتی داشتیم اما به کیفیت بازیکنانی که داریم ایمان داریم.»

دیدگاه‌ها