کد خبر : 2052814 | 15 تیر 1403 ساعت 12:02 | 86.1K بازدید | 143 دیدگاه

بازگشت ارواح خبیثه!

شب تلخ و شیرین: مسی تا مرز نابودی رفت!

لیونل مسی بامداد امروز چیزی را تجربه کرد که هرگز در دوران فوتبالش با تیم ملی آرژانتین ندیده بود.

شب تلخ و شیرین: مسی تا مرز نابودی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از کلارین، لیونل مسی امروز برابر اکوادور از نظر فردی ناکام ماند، مثل موارد بسیار اندکی در دوران فوتبالش. 

او در آخرین لحظه به بازی رسید و شاید حتی اگر یک مسابقه تعیین کننده نبود، به میدان نمی‌رفت. این مورد در بازی خودش را نشان داد. کاپیتان که به وضوح قوایش کم شده بود، در شب هوستون با نصف قدرتش در زمین بود. با این وجود، او سهم خود را در گل آرژانتین اجرا کرد، اما او نتوانست بیشتر از این سهمی داشته باشد و بدتر از این که در ضربه پنالتی خود تصمیم بدی گرفت. 

پنالتی پاننکای او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و سیوهای دیبو مارتینز باعث نجات و لبخند نهایی او شد.

2050591

به هر حال لئو همیشه آنجاست. مهم نیست که چگونه، بدون توجه به اینکه در کجا، او موفق می‌شود همیشه در مرکز توجه تیم ملی آرژانتین باشد، حتی وقتی صد درصد نیست. نصف مسی هم برای آرژانتین کافی است و حضور او روی تک گل آلبی سلسته نقش مهمی داشت. گلی که لیساندرو مارتینز زد.

شماره 10 در شبی که شب او نبود، تا حدی از مدار فوتبال جدا شد. لئو فقط 27 بار توپ را لمس کرد، یک توپ بیشتر از دروازه‌بان، امیلیانو مارتینز. به این دلیل بود که گردش توپ برای آرژانتین دشوار بود و این برای مدت‌ها اتفاق نیفتاده بود. وضعیت چمن هم خوب نبود و مزید بر علت شد.

2050590

قبل از بازی و به وقت گرم کردن، مسی به نظر روحیه خوبی داشت، شاید به هر کاری که برای حضور در زمین باید انجام می‌داد فکر می‌کرد. دو جلسه تمرین روزانه، صبر و حوصله برای بهبودی و تلاش بدون وقفه به طوری که درد در همسترینگ راست او از بین نرفته بود. لئو همانطور که خودش اعتراف کرد، مشکل ذهنی نیز داشت و می‌ترسید به میدان برود و دوباره مصدوم شود ولی انگیزه بالا جلوی ترس را گرفت.

او نمی‌خواست این بازی را از دست بدهد. آخرین بازی حذفی که او با پیراهن تیم ملی در یک تورنمنت بزرگ به میدان نرفت، در جام جهانی 2006 بود که پس از حذف در ضربات پنالتی مقابل آلمان، روی نیمکت در کنار بازیکنان تعویضی مغموم ماند. از آن به بعد مسی همیشه در بازی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز آلبی سلسته حاضر بوده است.

2050589

خانواده‌اش هم آنجا بودند و از او حمایت می‌کردند، همه پیراهن‌های آبی پوشیده بودند و او را از روی سکوها تشویق می‌کردند و حتی بیشتر، بعد از هدر دادن پنالتی. 

این اولین بار بود که مسی در آرژانتین پنالتی‌اش را از دست می‌داد. او پیش از این هیچ پنالتی را با آلبی سلسته خراب نکرده بود (او در بارسلونا و پاری سن ژرمن پنالتی از دست داده بود).

اوراح خبیثه برگشته بودند و به نظر می‌رسید کابوسی در راه است. اینکه مسی قرار است مسبب شکست شود اما نه، این بار مسی یک نگهبان از "مار دل پلاتا" داشت که با دستکش‌هایش او را نجات داد. 

این بار مسی نتوانست بدرخشد، هرچند پایان کار با آسودگی خاطر و در درست داشتن بلیت نیمه نهایی بود. سه‌شنبه در نیمه نهایی ولی داستان دیگری خواهد بود، لئو.

دیدگاه‌ها