کد خبر : 2052810 | 15 تیر 1403 ساعت 11:49 | 27.2K بازدید | 38 دیدگاه

ستاره سیتی حامی رونالدو: کریس هم آدم است!

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر حمایتش از کریستیانو رونالدو را ابراز کرد.

ستاره سیتی حامی رونالدو: کریس هم آدم است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبروی اسلوونی به میدان رفت و توانست این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود اما اتفاقاتی که برای رونالدو در این بازی رخ داد جنجال زیادی را برای این تیم به همراه داشت. 

او در جریان بازی و در وقت اضافه اول پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود پرتغال ایستاد اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند و پس از آن نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و این اتفاق با واکنش بسیاری از سوی فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها روبرو شد که انتقادهای زیادی هم در بین آنها بود. 

2050545

سیلوا در گفتگو با خبرنگاران درباره این صحنه اظهار داشت: «درباره رونالدو باید بگویم که او هم مثل ما انسان است و وقتی آن پنالتی را از دست داد احساسات متفاوتی را تجربه کرد. این موضوع کاملا قابل قبول است چون می‌دانیم که دوست دارد به تیم کمک کند و این احساس را داشت که می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. 

از نظر من پنالتی خیلی خوبی زد و یان اوبلاک هم توپ را عالی مهار کرد. او سپس کمی گریه کرد که کاملا طبیعی است و گاهی همه آدم‌ها با اتفاقات و احساسات به این شکل روبرو می‌شوند. بنابراین فکر نمی‎‌کنم که دلیلی برای این باشد که مردم در این باره بحث کنند. اما مشخصا مردم این کار را خواهند کرد چون چنین مسائلی وجود دارد.»

دیدگاه‌ها