کد خبر : 2052797 | 15 تیر 1403 ساعت 10:30 | 52.7K بازدید | 70 دیدگاه

گریه دیبو مارتینز: نمی‌خواستم به خانه برگردیم!

دیبو مارتینز، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید می‌خواهد بار دیگر قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را تجربه کند.

گریه دیبو مارتینز: نمی‌خواستم به خانه برگردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با درخشش امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. 

این دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا تکلیف یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی در ضربات پنالتی مشخص شود و این درخشش خیره‌کننده مارتینز بود که توانست با مهار دو پنالتی زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی این مسابقات شود و بار دیگر خودش را در حد و اندازه یک قهرمان مطرح کند. 

این بازیکن پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «اکوادور کار را برای ما بسیار سخت کرد. ما نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم. آنها عملکردی درخشان داشتند و ما می‌دانستیم که یکی از سخت‌ترین حریفان ما در این جام خواهند بود. متاسفانه بازی در لحظات پایانی مساوی شد و ما پنالتی اول را از دست دادیم. وظیفه سختی پیش رو داشتیم.»

2050563

مارتینز در حالی که اشک می‌ریخت اظهار داشت: «من به پسرها گفتم که آماده رفتن به خانه نیستم. حتی با این که ما قهرمان جام جهانی و کوپا هستیم اما این شایستگی را داریم که باز هم قهرمان شویم. ما ۳۵ روز با این پسرها در کنار هم هستیم و این خیلی جذاب و هیجان‌انگیز است.»

او با اشاره به آمادگی بالایش در این مسابقات اضافه کرد: «من فقط در یک روز در تمرینات ۵۰۰ بار شیرجه می‌زنم و همیشه سعی می‌کنم در شرایط خوبی باشم. مردمی که هزینه می‌کنند تا بازی ما را تماشا کنند لیاقت این تلاش را دارند. من به‌خاطر احساسات و داد زدن صدایم را از دست دادم اما باید بگویم که دوست دارم به عنوان دروازه‌بان و انسان همیشه پیشرفت کنم.»

دیدگاه‌ها