کد خبر : 2052788 | 15 تیر 1403 ساعت 09:36 | 41.1K بازدید | 66 دیدگاه

عصبانیت سرمربی آرژانتین: اصلا راضی نیستم!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تاکید کرد که از عملکرد تیمش در دیدار برابر اکوادور راضی نیست.

عصبانیت سرمربی آرژانتین: اصلا راضی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش با کسب نتیجه مساوی ۱-۱ توانست در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد.

این پیروزی به معنای صعود تیم ملی آرژانتین به مرحله نیمه نهایی و حضور در جمع چهار تیم برتر این تورنمنت است اما به نظر می‌رسد که اسکالونی از این که شاگردانش نتوانسته‌اند کار را در وقت قانونی تمام کنند چندان راضی و نیست و این نارضایتی را در اظهاراتش هم نشان داد. 

سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار  داشت: «من باید این بازی را دوباره و با دقت تماشا کنم. همیشه مواردی هست که باید بهبود پیدا کند. من این بازی را بعدتر تحلیل خواهم کرد. این بار از هیچ چیز لذت نبردم. البته که از صعود خوشحال هستم اما این بار لحظات خوبی را سپری نکردیم.

2047966

در ضربات پنالتی هر تیمی باید اعتماد کورکورانه و کاملی به دروازه‌بان تیمش داشته باشد و این موضوع برای ما هم یکی از اصول اصلی و ضروری است. حتی با این که لئو پنالتی‌اش را خراب کرد و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما این تیم می‌دانست که اتفاق مثبتی قرار است رخ دهد و احساس بدی نداشتیم.»

اسکالونی در پاسخ به این سوال که شرایط مسی با توجه به مصدومیتی که از پیش داشت به چه صورت است گفت: «در طول بازی هر بار که از او پرسیدم وضعیتش چطور است، گفت که حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد.»

دیدگاه‌ها