کد خبر : 2052784 | 15 تیر 1403 ساعت 07:47 | 42.8K بازدید | 26 دیدگاه

بارسا این ستاره را قربانی جذب نیکو ویلیامز می‌کند

بارسلونا در نظر دارد برای جذب نیکو ویلیامز، رافینیا را به فروش برساند.

بارسا این ستاره را قربانی جذب نیکو ویلیامز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر کاملا واضح است که نیکو ویلیامز اولویت اصلی بارسلونا برای بازار تابستانی امسال است. مقامات باشگاه بارسا برای جذب این وینگر ۲۱ ساله که در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ با اسپانیا عملکرد بسیار قابل توجهی داشته است، بسیار تلاش می‌کنند، اما مشکل این است که آن‌ها در حال حاضر قادر به خرید او نیستند.

اتلتیک بیلبائو هیچ قصدی برای فروش ویلیامز ندارد و نمی‌خواهند با هیچ تیمی مذاکره کنند. بنابراین بارسلونا برای اینکه بتواند ویلیامز را جذب کند، باید مبلغ بند آزادسازی او را که ۵۸ میلیون یورو است، پرداخت کند.

 در حال حاضر، این امر غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما کاتالان‌ها می‌توانند با فروش بازیکنان، مبلغ مورد نیاز برای جذب ویلیامز را تأمین کنند.

2050550

به گزارش کادناسر، یکی از بازیکنانی که برای خرید نیکو ویلیامز می‌تواند فدا شود و به فروش برسد، رافینیا است. این ستاره ۲۷ ساله در مدت زمان حضورش در بارسلونا نتوانسته مدیران را متقاعد کند و فروشش کار راحتی برای آنهاست.

ارزش رافینیا در بازار حدود ۵۰ میلیون یورو است اما احتمالا بارسا حداقل ۷۰-۸۰ میلیون یورو برای فروش او می‌خواهد. آن‌ها از عربستان سعودی پیشنهاداتی با این مبلغ برای رافینیا دارند اما خود بازیکن در صورت جدایی خواهان بازگشت به لیگ برتر انگلیس است و با این وضعیت باید تا پایان تابستان صبر کرد و دید سرنوشت ویلیامز، بارسلونا و ستاره برزیلی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها