کد خبر : 2052783 | 15 تیر 1403 ساعت 07:54 | 17.6K بازدید | 20 دیدگاه

تقابل جذاب دو ستاره: امباپه بالاتر از رونالدو!

آمار و عملکرد کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو در آستانه بازی تیم ملی فرانسه برابر پرتغال مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

تقابل جذاب دو ستاره: امباپه بالاتر از رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه جمعه شب در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پرتغال به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت مشخص شود.

تماشای این بازی برای بسیاری از فوتبال دوستان از جذابیت خاصی برخوردار است چون شاهد تقابل کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه خواهند بود که دو ستاره درخشان از دو نسل متفاوت دنیای فوتبال به حساب می‌آید و بسیاری پیش از این معتقد بودند که این ستاره فرانسوی می‌تواند جانشین خوبی برای رونالدو باشد.

همین موضوع باعث شده است که آمارهای این دو ستاره دنیای فوتبال در چند روز اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌ها قرار بگیرد و حالا روزنامه فرانسوی اکیپ با انتشار آماری مدعی شده است که عملکرد ستاره تیم ملی این کشور در این سن به نسبت رونالدو در این سن بهتر بوده است.

2050548

تیم ملی فرانسه امیدوار است که بتواند با درخشش امباپه در این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شود اما عملکرد این بازیکن در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ و همچنین بازی برابر تیم ملی بلژیک در مرحله یک هشتم مسابقات انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشته است.

دیدگاه‌ها