کد خبر : 2052781 | 15 تیر 1403 ساعت 01:47 | 31K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنی که ساوتگیت را جان به لب کرد بالاخره رسید!

لوک شاو، ستاره تیم ملی انگلیس، پس از مدت‌ها مصدومیت، اکنون آماده بازی در ترکیب سه‌شیرهاست.

بازیکنی که ساوتگیت را جان به لب کرد بالاخره رسید!

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو، ستاره منچستر یونایتد، تا کنون هیچ دقیقه‌ای در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بازی نکرده است و به دلیل مصدومیت عضلانی‌ای که او در ماه فوریه متحمل شد، نتوانسته به‌صورت کامل آمادگی‌اش را به دست بیاورد.

با انتخاب شدن او توسط گرت ساوت‌گیت برای حضور در یورو ۲۰۲۴، همچنان شک و تردیدها درباره آمادگی او باقی مانده بود و در نهایت حالا به‌نظر می‌رسد که او پس از حدود ۱۴۰ روز آماده حضور در زمین بازی است.

این بازیکن اجازه بازی در ترکیب انگلیس را از سوی پزشکان دریافت کرده، اما ساوتگیت با سوال بزرگی روبه‌رو است که آیا باید شاو را از ابتدا در ترکیب قرار دهد یا خیر. با توجه به غیبت طولانی این بازیکن، بعید است که مربی انگلیس او را در بازی با سوئیس فیکس کند اما بعید نیست که در دقایقی و با توجه به جریان بازی، او را به زمین بفرستد.

2050543

اولین برنامه ساوتگیت برای شاو این بود که در یکی از سه بازی مرحله گروهی او را به تدریج وارد ترکیب کند اما روند ریکاوری این بازیکن و همچنین بازی‌های انگلیس در مرحله گروهی و سپس مرحله یک‌هشتم، به شکلی پیش رفتند که ساوتگیت نمی‌توانست شاو را به زمین بفرستد و حالا با رسیدن ستاره یونایتد آمادگی کامل، به احتمال زیاد او را در بازی با سوئیس و یا نیمه‌نهایی احتمالی خواهیم دید.

2050544

دیدگاه‌ها