کد خبر : 2052776 | 15 تیر 1403 ساعت 05:00 | 58.9K بازدید | 25 دیدگاه

آخرین حریف آسیایی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

الشرطه با قهرمانی در لیگ عراق، آخرین سهمیه باقیمانده برای حضور در لیگ نخبگان را کسب کرد.

آخرین حریف آسیایی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم الشرطه با پیروزی یک بر صفر مقابل دهوک، در شامگاه پنج‌شنبه و در چارچوب هفته ۳۷ لیگ برتر عراق، قهرمان لیگ ستارگان این کشور شد.

عبدالمجید بوبکار تنها گل این دیدار را در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند تا تیم قدیمی عراقی برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

با این پیروزی، الشرطه با ۸۴ امتیاز صدرنشین شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به نیروی هوایی، یک هفته پیش از پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کرد.

این قهرمانی پس از آن به دست آمد که تیم نیروی هوایی در دیدار همزمان، با تساوی ۱-۱ مقابل القاسم، از رسیدن به صدر جدول بازماند.

القاسم در دقیقه ۸۵ با گل فلاح عبدالکریم پیش افتاد، اما سعد عبدالامیر در دقیقه ۹۰+۷ گل تساوی را برای نیروی هوایی به ثمر رساند.

این تساوی تأثیری در وضعیت نیروی هوایی نداشت و این تیم قهرمانی را از دست داد، در حالی که القاسم با این نتیجه، با ۳۴ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت.

2050535

بدین ترتیب الشرطه با قهرمانی در لیگ عراق، به عنوان آخرین سهمیه باقیمانده از رقابت‌های لیگ نخبگان، راهی دور گروهی شد تا به احتمال زیاد با تیم‌های استقلال و پرسپولیس و یا حداقل یکی از آنها روبرو شود.

دیدگاه‌ها