کد خبر : 2052749 | 14 تیر 1403 ساعت 22:42 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

کانر گالاگر:

اینکه در ترکیب انگلیس باشم یا نه مهم نیست!

کانر گالاگر، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید موفقیت تیمی مهم‌تر از بازی کردن او در ترکیب این تیم است.

اینکه در ترکیب انگلیس باشم یا نه مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شنبه در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف سوئیس خواهد رفت. شاگردان گرت ساوتگیت تا پیش از این مرحله نمایش امیدوارکننده‌ای نداشته‌اند، اما حالا امیدوارند که بتوانند با نمایشی عالی راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. دو روز پیش از آغاز این بازی، کانر گالاگر در مصاحبه‌ای به شرایط خود و تیمش پرداخت.

گالاگر درباره غیبت مارک گوئهی در بازی مقابل سوئیس گفت: «چند ساعت پیش با او صحبت می‌کردم. او می‌گفت که خیلی ناراحت است که این بازی را از دست می‌دهد. او گفت که این موضوع واقعاً او را تحت فشار قرار داده است. من گفتم «واقعاً؟» تو تا الان خیلی خوب عمل کرده‌ای و وقتی ما به مرحله بعدی برویم، تو بازخواهی گشت.»

گالاگر ادامه داد: «این موضوع واقعاً او را تحت فشار قرار داده است. او تا الان در این تورنمنت فوق‌العاده بوده و اصلاً تعجب نمی‌کنم. من همیشه می‌گفتم که او چقدر خوب است و حتی بهتر خواهد شد. من واقعاً خوشحالم که او این فرصت را در یک صحنه بزرگ پیدا کرده و تا الان به خوبی از آن استفاده کرده است.»

2050487

این بازیکن همچنین درباره حس بازی نکردن برای تیم ملی گفت: «بدیهی است که این حس خوشایندی نیست. شما می‌خواهید تا حد امکان بازی کنید و دریافت فرصت شروع بازی برای انگلیس در یک تورنمنت بزرگ فوق‌العاده است. من در هر دقیقه که بازی کردم واقعاً هیجان‌زده بوده‌ام. به صورت کلی اینکه نتوانستم به اندازه‌ای که می‌خواهم بازی کنم مهم نیست، ما فقط موفقیت تیم را می‌خواهیم و فقط همین مهم است.»

گالاگر درباره فیکس نبودن در بازی مقابل اسلواکی گفت: «چیزی که در مورد مربی عالی است این است که قبل از اعلام ترکیب به تیم، به من گفت، بنابراین من می‌دانستم و مشکلی نبود. بدیهی است که شما می‌خواهید تا حد امکان بازی کنید اما من کاملاً درک می‌کنم.»

گالاگر سپس در مورد عملکرد خوب در وقت اضافه دوم مقابل اسلواکی گفت: «من واقعاً فقط دویدم! چیز دیگری نبود. مربی من و ازری کنسا را به بازی برد تا کمی ثبات و کنترل بیاوریم و سعی کنیم بازی را تمام کنیم. بدیهی است که من خیلی خوشحال بودم که آمدم و بهترین تلاشم را برای حفظ پیروزی انجام دادم. خوشبختانه موفق شدیم.»

دیدگاه‌ها