کد خبر : 2052745 | 14 تیر 1403 ساعت 21:57 | 39.9K بازدید | 29 دیدگاه

اولین تصاویر ستاره پرسپولیس در تمرین تیم المپیک

اوستون اورونوف عصر امروز در نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال المپیک ازبکستان شرکت کرد.

اولین تصاویر ستاره پرسپولیس در تمرین تیم المپیک

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که لیست تیم فوتبال زیر 23 سال ازبکستان برای حضور در المپیک پاریس اعلام شد که نام اوستون اورونوف در فهرست نهایی تیمور کاپادزه، سرمربی ازبک‌ها دیده می‌شد که به عنوان یکی از سه سهمیه بزرگسال قرار است در این مسابقات شرکت کند.

استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دربی حساسی بر سر جذب اوستون اورونوف داشتند که آبی‌ها به راحتی این بازیکن را از دست دادند تا او راهی تیم رقیب شود و اتفاقا درخشش این ستاره ازبکی قهرمانی سرخ‌ها را در لیگ برتر رقم زد.

درخشش اورونوف در لیگ برتر و همچنین تیم ملی ازبکستان باعث شد تا او به همراه کاپیتان تیم ملی کشورش و ستاره رم یعنی الدر شومورودوف و حسین الدین علیکولوف، سه سهمیه بزرگسال ازبک‌ها را تشکیل داده و راهی پاریس شود.

2050476

عصر امروز، نخستین جلسه تمرینی تیم زیر 23 ساله‌های ازبکستان در شهر دوکنت منطقه تاشکند برگزار شد که اورونوف نیز در این تمرین شرکت کرد. قرار است که تمرینات تیم المپیک ازبکستان تا 10 جولای در این شهر برگزار شده و سپس اعضای تیم راهی پاریس شوند.

2050477

تیم زیر 23 ساله‌های فوتبال ازبکستان باید از سوم مرداد ماه در گروه سوم المپیک، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.

دیدگاه‌ها