کد خبر : 2052723 | 14 تیر 1403 ساعت 19:42 | 15.5K بازدید | 31 دیدگاه

دشان: خوشحال می‌شوم ترکیب پرتغال را بگویید!

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پیش از بازی یک چهارم نهایی یورو 2024 از خبرنگاران درخواست جالبی داشت.

دشان: خوشحال می‌شوم ترکیب پرتغال را بگویید!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و پرتغال باید فرداشب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم بروند. پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی اسلوونی را در ضربات پنالتی شکست داد و فرانسه هم با گل به خودی یان فرتونگن بلژیک را از پیش رو برداشت تا به این مرحله برسد.

رویارویی دو تیم فینال سال 2016 یورو را تکرار می‌کند که به نفع پرتغال تمام شده بود و آن‌ها جام قهرمانی را به خانه بردند. فرانسه دو سال پس از آن بازی قهرمان جام جهانی 2018 شد و نزدیک به دو سال پیش هم به فینال جام جهانی رسید که مقابل آرژانتین شکست خورد.

دیدیه دشان امیدوار است تیمش در بازی حساس مقابل پرتغال برنده شود و به دور بعدی صعود کند.

دشان در ابتدای نشست خبری درمورد غیبت آدریان رابیو مقابل پرتغال به دلیل محرومیت گفت: "من چندین گزینه برای جایگزینی آدریان رابیو دارم، اما اکنون زمان مناسبی نیست. اگر اطلاعاتی در مورد ترکیب تیم ملی پرتغال دارید، خوشحال می‌شوم که آن را بشنوم!"

2050428

کریستیانو رونالدو؟

رونالدو توانایی برد، قاطع بودن و گلزنی را دارد. او این آمادگی را دارد و همیشه خواهد داشت. حتی اگر او اکنون مسن‌‌تر شده باشد، همیشه یک رقیب بزرگ خواهد بود.

انتقاد از تعویض‌های فرانسه؟

این سبک من نیست که فقط به خاطر انجام تعویض، بازیکنی را تعویض کنم. درست است که تا الان زیاد تعویض نکردم. بازیکنان حاضر در زمین نشانی از خستگی نداشتند و به همین دلیل تعویض نکردیم.

بازی فردا؟

چنین مسابقاتی سطح بسیار بالایی دارند. هر دو تیم بازیکنانی دارند که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. مانند تیم ما، کیفیت زیادی در این تیم پرتغال وجود دارد. آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند. مطمئنم بازی بزرگی خواهد بود. از نظر تاریخی، رقابت بین ما نزدیک بوده، اما در این مرحله از رقابت‌ها به ندرت می‌توان بازی یک طرفه داشت. بازی در یک چهارم نهایی عالی خواهد بود.

2050429

دیدگاه‌ها