کد خبر : 2052672 | 14 تیر 1403 ساعت 14:17 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

یووه کوتاه نمی‌آید: دوران این ستاره تمام شد!

یوونتوس دیگر حاضر به ادامه همکاری با وویچک شزنی، ستاره لهستانی این تیم، نیست.

یووه کوتاه نمی‌آید: دوران این ستاره تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، شزنی در طول چند فصل اخیر دروازه‌بان اصلی یوونتوس بوده و عملکرد بسیار خوبی را هم در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته و همیشه موفق شده است یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در روزهای موفقیت و قهرمانی و همچنین روزهای بحرانی و دشوار باشد. 

با این حال، رسانه‌های ایتالیایی از مدتی قبل خبر داده بودند که مدیران این باشگاه به دنبال این هستند که تغییراتی را در ترکیب این تیم ایجاد کنند و مایل هستند که دروازه‌بان جدیدی را هم به خدمت بگیرند و به این ترتیب جایی برای ادامه حضور این ستاره لهستانی در یووه نخواهد بود. 

2043045

گفته شده بود که چند باشگاه بزرگ عربستانی قصد دارند که این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند و حتی مذاکرات بسیار جدی با باشگاه النصر هم انجام شد اما این انتقال در حد مذاکره ماند و در چند روز اخیر صحبتی از نهایی شدن حضور او در این تیم مطرح نشده است. 

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که یوونتوس تصمیم نهایی‌اش در این باره را گرفته است و به هیچ وجه حاضر نیست با شزنی همکاری کند و حالا به دنبال پیدا کردن راهی است که بتواند این بازیکن را هرچه زودتر به فروش برساند چون معقتد است که دوران حضور او در این تیم تمام شده است. 

گفته می‌شود که قرار است قرارداد میکله دی گرگوریو روز جمعه به صورت رسمی با یوونتوس به امضا برسد، بازیکنی که قرار است به عنوان جانشین شزنی از فصل آینده در دروازه این تیم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها