کد خبر : 2052649 | 14 تیر 1403 ساعت 12:59 | 28.7K بازدید | 8 دیدگاه

مغزم درد گرفت

تا پایان یورو حرف بارسلونا را هم نزنید!

نیکو ویلیامز نمی‌خواهد هیچ چیزی از بارسلونا و شایعات نقل و انتقالات تابستانی بشنود.

تا پایان یورو حرف بارسلونا را هم نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز یکی از بازیکنانی است که در مورد او شایعات زیادی شنیده می‌شود. ستاره بیلبائو که بهترین بازیکن اسپانیا در یورو 2024 بوده، اخیرا قراردادش را تمدید کرد ولی بند فسخ 58 میلیون یورویی این اجازه را می‌دهد تا باشگاه‌های بزرگ به راحتی او را جذب کنند.

بارسا در صورت حل مشکل فرپلی مالی جدی‌ترین خواهان نیکو است. بعد از پیروزی اسپانیا برابر گرجستان انتشار تصویر ایجنت نیکو در کنار او خبرساز شد.

2048669

آاس از او در این رابطه پرسید و او قاطعانه گفت: «ببینید، من همه تمرکزم روی یورو 2024 است. این را به ایجنتم و همه اطرافیانم گفته‌ام. نمی‌خواهم از بارسا و هر پیشنهاد دیگری چیزی بشنوم. فکر کردن به این مسائل مغزم را درد می‌آورد و روی عملکردم اثر منفی می‌گذارد. به همه گفته‌ام که تا پایان یورو هیچ حرفی در مورد پیشنهادات به من نزنند.»

اسپانیا فردا باید به مصاف آلمان در یک چهارم نهایی رقابت‌ها برود. او تونی کروس را خطرناک‌ترین بازیکن مانشافت می‌داند: «بله، در نهایت، همه ما کروس را می‌شناسیم. او یک پاسور عالی است. به نظر می‌رسد که در پشت سرش هم چشم دارد. حقیقت این‌که او بازیکن بسیار کاملی است. ما باید در کارهای دفاعی مشارکت کنیم و زیاد بدویم و راه‌های ارتباطی کروس را ببندیم.»

دیدگاه‌ها