کد خبر : 2052643 | 14 تیر 1403 ساعت 12:21 | 18.4K بازدید | 27 دیدگاه

پروژه ناتمام مجیدی، بالاخره تکمیل شد

کلباء تأیید کرد: زوج مغانلو - قایدی در امارات

رئیس باشگاه اتحاد کلباء تقریباً کار پیوستن شهریار مغانلو به این باشگاه را تمام‌شده دانست و البته از تلاش‌های ببرها برای حفظ مهدی قایدی سخن گفت.

کلباء تأیید کرد: زوج مغانلو - قایدی در امارات

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن شهریار مغانلو به اتحاد کلباء، تقریباً نهایی شده است. آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر ایران، مورد توجه تیم سابق فرهاد مجیدی قرار گرفت و مغانلو نیز تمایل داشت تا به فوتبالش در خارج از کشور ادامه دهد و این پیشنهاد را پذیرفته است.

طی روزهای گذشته نیز روزنامه‌های معتبر اماراتی نظیر البیان و الخلیج از توافق کلباء با مغانلو خبر داده بودند تا مشخص شود در صورت حفظ مهدی قایدی، شمار ایرانی‌های این تیم اماراتی به عدد ۲ می‌رسد و زوج قایدی و مغانلو در خط حمله کلباء نیز می‌تواند جذاب باشد.

طی دوران حضور فرهاد مجیدی در کلباء، چند باری نیز نام شهریار مغانلو پیرامون این باشگاه شنیده می‌شد. سرمربی سابق استقلال که برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال ستاره سپاهان بود، با مخالفت باشگاه اصفهانی مواجه شد و در نتیجه، مجیدی به سراغ یک مهاجم بلند قامت اهل اسلوونی به نام آندرس وومبرگر رفت که سبک بازی شبیه به مغانلو داشت.

حالا و در شرایطی که فرهاد مجیدی از کلباء جدا شده و این باشگاه نیز از عملکرد وومبرگر رضایت نداشته، آن‌ها پروژه ناتمام فصل قبل خود را تکمیل خواهند کرد و بالاخره مغانلو قرار است در روزهای آینده و پس از توافق نهایی، قراردادش را به صورت رسمی با کلباء امضا کند.

از سوی دیگر، هنوز وضعیت مهدی قایدی در کلباء نامشخص است. او تحت قرارداد شباب الاهلی است و ببرها در فصل قبل موفق شدند این بازیکن را به صورت قرضی استخدام کنند که درخشش قایدی و به ثمر رساندن شانزده گل، باعث شده تا مدیران باشگاه تلاش کنند تا یک‌بار دیگر این بازیکن را به شکل قرضی جذب کنند.

2025565

در همین خصوص، محمد الیماحی، رئیس تیم فوتبال کلباء، گفتگویی با روزنامه الخلیج داشته و به تشریح آخرین وضعیت مغانلو پرداخته است. الیماحی گفته است که مذاکرات با شهریار مغانلو ایرانی در مراحل پایانی است و تنها برخی جزئیات کوچک باقی مانده است.

او همچنین توضیح داد که مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی برای تمدید قرضی مهدی قایدی همچنان در حال انجام است و با توجه به رابطه نزدیک بین باشگاه‌های کلباء و شباب الاهلی، آن‌ها به حضور این بازیکن ایرانی در تیمشان امیدوار هستند.

با توجه به اظهارات رئیس باشگاه کلباء، باید گفت که انتظار می‌رود زوج ایرانی مغانلو و قایدی خط حمله فصل بعد این تیم اماراتی را تشکیل دهند که قطعاً این موضوع برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها