کد خبر : 2052642 | 14 تیر 1403 ساعت 11:59 | 26.2K بازدید | 81 دیدگاه

اسپانیا-آلمان: شانس پیروزی کدام بیشتر است

اوپتا با آنالیز عملکرد اسپانیا و آلمان شانس پیروزی هر کدام را محاسبه کرده است.

اسپانیا-آلمان: شانس پیروزی کدام بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی آلمان جمعه غروب در یک بازی حساس در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید به مصاف یکدیگر بروند و بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان معتقد هستند که این بازی فینال زودرس این رقابت‌ها خواهد بود.

آلمان عملکرد درخشانی در مرحله گروهی داشت و موفق شد با کسب دو پیروزی و یک مساوی به مرحله یک هشتم راه پیدا کند و در این مرحله هم با دو گل برابر دانمارک به پیروزی رسید تا قدرتش را به رخ حریفان بکشد و نشان دهد که برای کسب عنوان قهرمانی در خاک کشورش به میدان آمده است.

از سوی دیگر، تیم ملی اسپانیا هم بهترین تیم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بود و علاوه بر اینکه سه پیروزی در هر سه دیدار به دست آورد، هیچ گلی هم دریافت نکرد. آنها در بازی مرحله یک هشتم هم با چهار گل برابر گرجستان به پیروزی رسیدند تا نشان دهند که مصمم هستند تا جام قهرمانی را بار دیگر و پس از ۱۲ سال دوری به خانه ببرند.

2050330

حالا سایت تحلیل داده‌ها و آمار اوپتا با بررسی عملکرد دو تیم درصد شانس آنها برای کسب پیروزی در این بازی مهم را محاسبه کرده و جالب است بدانید که آنها حتی در این تحلیل هم شانه به شانه یکدیگر پیش می‌روند. از نظر اوپتا، اسپانیا در این بازی ۵۲ درصد شانس برای پیروزی دارد و آلمان هم ۴۸ درصد. اما باید دید که در واقعیت و در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها