کد خبر : 2052640 | 14 تیر 1403 ساعت 12:06 | 100.8K بازدید | 101 دیدگاه

یک مشتری دست به نقد دیگر برای چپ قطری

عبدالکریم حسن عامل جنگ دو باشگاه سرشناس!

عبدالکریم حسن بازیکنی ممتاز در سطح قطر محسوب می‌شود و لیگ ستارگان برای بازگرداندن او دندان تیز کرده است.

عبدالکریم حسن عامل جنگ دو باشگاه سرشناس!

به گزارش ورزش سه، مدافع چپ پرسپولیس که در نیم فصل گذشته به جمع قرمزها اضافه شد و به واسطه فیزیک بدنی فوق‌العاده، کیفیت بازی و البته روحیه ورزشی بسیار مورد توجه هواداران قرار گرفت، یک انتقال کاملا موفق و البته تجربه‌نشده در فوتبال ایران بود؛ اینکه بازیکنی از کشوری مثل قطر به لیگ فوتبال ایران بپیوندد و در اینجا هم موفق باشد. این اتفاق از آنجا به ندرت رخ می‌دهد که عبدالکریم حسن نه به واسطه افت فنی، که به دلیل مسائلی که بین او و فوتبال قطر رخ داده بود، به نوعی از لیگ ستارگان طرد شده بود.

او که بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ و کامنت جنجالی‌اش علیه یک هوادار، مورد غضب سران سلطنتی قطر قرار گرفت و از باشگاه السد قطر نیز اخراج شده بود، مدتی در کویت بازی کرد اما با حضور در پرسپولیس، دوران تازه‌ای در فوتبالش رقم خورد؛ جایی که می‌بایست برای رسیدن به دیگران آمادگی بدنی خود را به سطح قابل قبول می‌رساند تا بتواند در فضای دشوار لیگ برتر فوتبال ایران به رقابت بپردازد.

او که پس از قهرمانی مدتی را به ایران‌گردی گذراند، دیرتر از سایر بازیکنان به کشور قطر بازگشت و حالا در آنجا با پیشنهادهای تازه‌ای مواجه شده که دوست دارند او را به رقابت‌های لیگ ستارگان بازگردانند؛ اتفاقی طبیعی در مورد بازیکن ممتازی مثل عبدالکریم حسن که البته یک سال با پرسپولیس قرارداد دارد، اما شاید خودش هم از این مسئله استقبال می‌کند که دوباره با شرایطی بسیار بهتر از پرسپولیس در لیگی بازی کند که با تمام ابعاد آن آشناست.

امروز روزنامه الرای قطر که مهم‌ترین منبع ورزشی رسانه‌ای کشور قطر محسوب می‌شود، در گزارشی اعلام کرده علاوه بر الوکره که صحبت از توافقش با عبدالکریم حسن بود، باشگاه العربی نیز به جمع تیم‌هایی پیوسته که این بازیکن را می‌خواهند. گزارشی که الرای در این رابطه نوشته از مذاکرات یک باشگاه جدید قطری با پرسپولیس پرده برمی‌دارد؛ موضوعی که البته به هیچ وجه از سوی مدیران پرسپولیس فاش نشده بود.

2050323

با این حال اساسا ممکن است پرسپولیس برچسب غیرقابل فروش بر ستاره قطری خود زده باشد و البته از طرف دیگر ممکن است با رقابت بین این دو باشگاه بتواند رکوردی جدید را در دریافت پول رضایتنامه این بازیکن به ثبت برساند و در فصل نقل و انتقالات با سهولت یورشی به بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

گزارش الرای در مورد آخرین شایعات پیرامون ستاره قطری را بخوانید؛ الرای از تیتر "به جان هم افتادن دو باشگاه قطری بر سر عبدالکریم" استفاده کرده است:

" به نظر می رسد بحران جدیدی بین دو باشگاه العربی و الوکره به‌خاطر عبدالکریم حسن در حال رخ دادن است.

الوکره با مدافع چپ سابق قطری وارد مذاکره شد و این بازیکن اکنون به این باشگاه نزدیک است، اما باشگاه العربی هم برای عقد قرارداد با این بازیکن وارد مذاکره شد و حتی هیئتی را به باشگاه پرسپولیس فرستاد که خبر این مذاکره  باعث عصبانیت الوکره شده است.

2050325

در هر صورت رقابت بین الوکره و العربی برای به دست آوردن  عبدالکریم در فصل نقل و انتقالات تابستانی که با توجه به رقابت بین باشگاه‌ها برای قراردادهای جدید در سطح بازیکنان و مربیان داغ شده، شدت گرفته است.

الرای ورزشی منتظر است تا ساعاتی دیگر از سرنوشت عبدالکریم و انتخاب او از میان العربی و الوکره مطلع شود."

دیدگاه‌ها