کد خبر : 2052629 | 14 تیر 1403 ساعت 10:53 | 54.9K بازدید | 5 دیدگاه

ژاپن نه، حریف اصلی ما کره جنوبی است

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا هفت دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهیم داشت.

ژاپن نه، حریف اصلی ما کره جنوبی است

به گزارش "ورزش سه"، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران در تهران دیروز (چهارشنبه 13 تیرماه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و محمدحسین نجاتی مربی تیم ملی جوانان ایران پس از این تمرین درباره شرایط تیم، اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان شرایط ایده‌آلی دارد و به 80 درصد آمادگی رسیده است. اردوی بعدی در شمال برگزار می‌شود و پنج بازی دوستانه در آنجا انجام می‌دهیم و سپس به اندونزی می‌رویم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حریفان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم‌های شرکت کننده را آنالیز کردیم. حریف اصلی ایران تیم کره جنوبی است و ژاپن هم یکی از تیم‌های خوب مسابقات است. انشالله بتوانیم مقام دوره گذشته را به دست آوریم.

2050303

نجاتی درباره حریفان مرحله مقدماتی تیم ایران در گروه دوم مسابقات (چین‌، چین‌تایپه و قطر) نیز گفت: همه تیم‌ها آنالیز شدند. تمام کارها و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده ولی دید بالا روی دو تیم کره و ژاپن داریم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره قهرمانی در آسیا، گفت: تیم ایران سال‌های زیادی قهرمان آسیا و جهان شده است و امسال هم برای تکرار این عنوان در قاره کهن تلاش می‌کنیم.

وی از افرادی که به تیم ملی جوانان کمک کردند، تشکر ویژه کرد و گفت: مربیانی همچون علیرضا بهبودی، علیرضا نادی و … زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم ایران کشیدند. مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره زمان اعزام به مسابقات گفت: 24 تیرماه یعنی چهار روز زودتر راهی اندونزی می‌شویم تا اردوی آماده‌سازی را در این کشور ادامه دهیم. احتمالا دو بازی تدارکاتی نیز پیش از شروع مسابقات برگزار کنیم.  

دیدگاه‌ها