کد خبر : 2052628 | 14 تیر 1403 ساعت 10:52 | 36.5K بازدید | 27 دیدگاه

واسطه دیدار با رونالدو، مهمان ویژه امباپه شد!

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، مهمان ویژه‌ای در بازی برابر پرتغال دارد.

واسطه دیدار با رونالدو، مهمان ویژه امباپه شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه جمعه شب در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید روبروی تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این دیدار به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت راه پیدا کند، اتفاقی که اهمیت بسیاری برای هر دو تیم دارد.

عملکرد امباپه در ترکیب فرانسه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با انتقادهای بسیار زیادی همراه شده و بسیاری معتقد هستند که او نتوانسته است درخششی که از این بازیکن انتظار می‌رفت تا به حال به نمایش بگذارد و حالا این فرصت را دارد که در بازی برابر پرتغال نمایش ضعیفی که تا به اینجا داشته است را جبران کند.

2050211

این ستاره فرانسوی قرار است در این بازی برابر اسطوره بزرگ دوران کودکی‌اش به میدان برود و تقابل او با کریستیانو رونالدو مطمئناً یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های یورو ۲۰۲۴ را رقم خواهد زد و او به همین مناسبت تصمیم گرفته است که مهمان ویژه‌ای را برای این بازی به ورزشگاه دعوت کند.

رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که امباپه از ژان شارل بونو برای حضور در ورزشگاه و تماشای بازی دو تیم پرتغال و فرانسه از نزدیک دعوت کرده است. او در واقع کسی است که به امباپه در سال ۲۰۰۹ کمک کرد که بتواند دیداری با رونالدو که اسطوره و الگویش بود داشته باشد.

این اتفاق در جریان تقابل مارسی برابر رئال مادرید رخ داد و حالا امباپه تصمیم گرفته است که از او شخصا برای تماشای این بازی دعوت کند تا بتواند لطفی که در حقش کرده بود را به این صورت جبران کند و نشان دهد که این اتفاق از خاطرش پاک نشده است.

دیدگاه‌ها