کد خبر : 2052627 | 14 تیر 1403 ساعت 10:36 | 26.8K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای رودیگر: همه تیم برای این ستاره بازی می‌کنند

آنتونیو رودیگر، ستاره تیم ملی آلمان، صحبت‌های جالبی را درباره جمال موسیالا مطرح کرد.

ادعای رودیگر: همه تیم برای این ستاره بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با درخشش بازیکنانی مانند آنتونیو رودیگر در خط دفاعی و همچنین جمال موسیالا در خط حمله توانسته است به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا صعود کند و روز جمعه باید در دیداری حساس و تماشایی روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان برود.

عملکرد درخشان موسیالا در ترکیب بایرن مونیخ در دو فصل گذشته توجه بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان را به خود جلب کرده و این بازیکن موفق شد در رقابت‌های یورو هم در ترکیب تیم ملی آلمان بدرخشد و حالا رودیگر صحبت‌های جالبی را درباره او و حضورش در این تیم مطرح کرده است.

2050198

این ستاره آلمانی در گفت‌وگو با نشریه کیکر در این باره اظهار داشت: «ما به عنوان یک تیم باید اطمینان حاصل کنیم که موسیالا می‎‌تواند آزاد باشد و آزادانه بازی کند چون بازیکنی است که توانایی ایجاد تغییر در زمین را دارد و این نکته مهمی برای هر بازیکنی است.

اما این را باید به یاد داشته باشیم که جمال بازیکن بسیار جوانی است و اگر شما یک مسئولیت بزرگ را به چنین بازیکنی بدهید، ممکن است برای او زیاد باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که بقیه ما بتوانیم به وظایفی که داریم عمل کنیم و به او این آزادی عمل را بدهیم که بتواند در زمین راحت‌تر بازی کند.»

دیدگاه‌ها