کد خبر : 2052616 | 14 تیر 1403 ساعت 07:55 | 11.4K بازدید | 31 دیدگاه

ادعای جالب: انگلیس بدون بلینگام بهتر بازی می‌کند

دتمار هامان، ملی‌پوش سابق فوتبال آلمان، می‌گوید محرومیت احتمالی جود بلینگام می‌تواند به سود تیم ملی انگلیس باشد.

ادعای جالب: انگلیس بدون بلینگام بهتر بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هامان، که سابقه بازی در تیم ملی آلمان را دارد، ادعا کرده است که اگر بلینگام به دلیل حرکت غیراخلاقی در بازی با اسلواکی با محرومیت مواجه شود، انگلیس می‌تواند از غیبت او سود ببرد.

در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره احتمال محرومیت بلینگام از سوی یوفا شنیده شده و ممکن است این بازیکن پس از حرکت غیراخلاقی‌اش در بازی مقابل اسلواکی، با محرومیت یک یا دو جلسه‌ای مواجه شود.

هامان گفت: «گرت ساوت‌گیت باید قبلاً تصمیم می‌گرفت که بلینگام یا فودن را از ترکیب خارج کند و یک ترکیب جدید بچیند. اکنون ممکن است مجبور شود بدون بلینگام بازی کند. اگر این اتفاق رخ دهد این موضوع می‌تواند به سود انگلیس باشد. چرا که به نظرم آنها بدون فودن یا بلینگام بهتر بازی می‌کنند و اکنون وقت یک تغییر بزرگ است.»

2050281

هامان همچنین به رفتار بلینگام انتقاد کرد: «من رفتار او را دوست ندارم. دو سال و نیم پیش در دورتموند درباره فلیکس زوایر، داور بازی، صحبت کرد و با جریمه‌ای مواجه شد، به نظر من این دفعه هم باید محروم شود.»

هامان ادامه داد: «بدون هم‌تیمی‌هایتان، شما چیزی نیستید. او باید به دیگر بازیکنان احترام می‌گذاشت و این‌گونه خود را در خطر محرومیت قرار نمی‌داد. به‌جز اینکه گل زده، در چهار بازی اول چیزی از او دیده نشده بود. باید ببینیم چند سال دیگر او کجا خواهد بود. نیازی نیست که درباره اینکه او بازیکن بااستعدادی است، صحبت کنیم، او کارهای اشتباهی انجام داده که می‌توانست از انجام دادن آنها صرف نظر کند.»

دیدگاه‌ها