کد خبر : 2052614 | 14 تیر 1403 ساعت 08:05 | 56.2K بازدید | 27 دیدگاه

پیشنهاد هنگفت: ستاره سیتی هم‌بازی رونالدو می‌شود

باشگاه النصر پیشنهاد هنگفتی را به ادرسون، ستاره برزیلی منچسترسیتی، ارائه کرده است.

پیشنهاد هنگفت: ستاره سیتی هم‌بازی رونالدو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون یکی از دلایل اصلی موفقیت منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در رساندن این تیم به آرزوی بالا بردن جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته هم ایفا کرد و به یکی از ارکان اصلی این تیم تحت هدایت پپ گواردیولا تبدیل شد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته گذشته از احتمال جدایی او از این باشگاه خبر داده بودند. گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی علاقه زیادی به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو دارند اما تصمیم نهایی دو طرف در این زمینه هنوز مشخص نیست.

2020959

حالا سزار لوئیس مرلو خبر داده است که مدیران باشگاه النصر از چند ماه قبل شرایط این ستاره برزیلی را به دقت زیر نظر داشتند و حالا پیشنهادی هنگفت را به او ارائه کرده‌اند. گفته می‌شود که این پیشنهاد برای امضای قراردادی دو ساله با دستمزد ۶۰ میلیون یورویی در هر فصل برای این بازیکن است که بسیار وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد.

در صورتی که ادرسون تصمیم به قبول این پیشنهاد داشته باشد باید هرچه زودتر مذاکرات با منچسترسیتی برای تسریع روند جدایی‌اش از این باشگاه را آغاز کند. پیش از این فابریتزیو رومانو مدعی شده بود که اگر او تمایلی به ترک این باشگاه داشته باشد، مدیران سیتی مانع او نخواهند شد و اجازه جدایی‌اش را بدون مشکل صادر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها