کد خبر : 2052613 | 14 تیر 1403 ساعت 02:24 | 107.2K بازدید | 43 دیدگاه

خونسردی در اوج استرس و اضطراب برای رفقا

افشاگری شگفت‌آور در مورد رونالدو (عکس)

رونالدو با وجود از دست دادن پنالتی در وقت اضافه مقابل گرجستان، در ضربات پنالتی دوباره پشت ضربه ایستاد و حالا ضربان قلب او در آن لحظه منتشر شده است.

افشاگری شگفت‌آور در مورد رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، طیف کاملی از احساسات را تجربه کرد. 90 دقیقه تلاش بی‌ثمر در گلزنی، وقت اضافه، یک پنالتی از دست رفته، اشک‌های تلخ و در نهایت، یک ضربات پنالتی تاریخی. با این حال، CR7 در لحظه‌ای سرنوشت‌ساز، خونسردی خود را حفظ کرد و همانطور که داده‌های مربوط به ضربان قلب او نشان می‌دهد، در اوج درخشش ظاهر شد.

2050278

علی‌رغم از دست دادن پنالتی در دقیقه 105، کریستیانو رونالدو با شجاعت و جسارت، نخستین پنالتی‌زن پرتغال در ضربات پنالتی بود. در حالی که اکثر افراد در آن لحظه به شدت هیجان‌زده می‌شوند، ضربان قلب این بازیکن 39 ساله در آن لحظه 100 ضربه در دقیقه بود که پایین‌ترین مقدار در کل بازی به‌شمار می‌رفت. این مقدار با استفاده از دستگاه اندازه‌گیری شرکت فناوری "ووپ" که او با آن همکاری می‌کند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. شرکت ووپ اعلام کرد که رونالدو وارد حالت به اصطلاح "رها" شده بود، حالتی که در آن فرد می‌تواند بهتر روی وظایف خود تمرکز کند.

اما به محض اینکه پنالتی به سمت کنج سمت چپ دروازه زده شد، ضربان قلب به 150 ضربه در دقیقه افزایش یافت. وقتی اسلوونیایی‌ها پنالتی دوم خود را از دست دادند، ضربان قلب رونالدو دوباره به ۱۶۰ رسید و از آنجا به بعد، بازی دیگر برای مهاجم النصر تمام شد. ضربان قلب او در طول ضربات پنالتی باقی مانده نسبتا آرام ماند. تنها پس از پنالتی برناردو سیلوا، ضربات قلب او به 180 رسید. خود رونالدو می‌گوید: «من بیش از 200 پنالتی در دوران بازی خود زدم، گاهی اوقات شرایط سخت است».

2050279

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال، به جز گلش در ضربات پنالتی هنوز نتوانسته گلی در یورو 2024 به ثمر برساند. او امیدوار است که این طلسم را در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه که روز جمعه (ساعت 9 شب به وقت محلی) برگزار می‌شود، بشکند.

دیدگاه‌ها