کد خبر : 2052592 | 14 تیر 1403 ساعت 00:29 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره مغضوب مورینیو در ترکیه با او روبرو نمی‌شود

علی‌رغم تلاش‌های لحظه آخری فیورنتینا، آتالانتا با باشگاه گالاتاسرای برای انتقال قرضی نیکولو زانیولو با گزینه خرید به ارزش کل ۲۲ میلیون یورو که می‌تواند به بند اجباری تبدیل شود، به توافق رسیده است.

ستاره مغضوب مورینیو در ترکیه با او روبرو نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو که تا زمستان 2023 در تیم رم توپ می‌زد، پس از جدل با ژوزه مورینیو، به گالاتاسرای ترکیه رفت. اما حالا قرار است او به سری آ برگردد و بدین ترتیب با سرمربی سابق خود روبرو نخواهد شد. جدال برای جذب این بازیکن بیش از یک هفته بین فیورنتینا و آتالانتا که بسته‌های بسیار مشابهی را به تیم ترکیه‌ای و بازیکن ارائه می‌کردند، ادامه داشت. ویولا سعی کرد یک بار دیگر برای رقابت با رقیب خود اقدام کند، اما منابع متعدد امشب از جمله اسکای اسپورت ایتالیا، فابریتزیو رومانو و کالچومرکاتو همگی ادعا می‌کنند که این انتقال برای آتالانتا قطعی شده است.

2050244

جان‌لوکا دی‌مارتزیو اشاره می‌کند که زانیولو با مبلغ ۳.۵ میلیون یورو به صورت قرضی به این تیم منتقل می‌شود و گزینه خرید برای مبلغ ۱۶ میلیون یورو به اضافه حداکثر ۲.۵ میلیون یورو پاداش وجود دارد. این بند در صورتی که او در طول فصل در ۶۰ تا ۶۵ درصد از بازی‌ها به میدان برود، به اجبار برای خرید دائمی تبدیل می‌شود. نسخه‌های مختلفی از نحوه تقسیم هزینه این انتقال بین قرض، حقوق و گزینه خرید وجود دارد، اما همه آنها تقریباً به ۲۲-۲۳ میلیون یورو می‌رسد. حتی ممکن است معاینات پزشکی اوایل روز پنجشنبه انجام شود، با این حال اسپورت ایتالیا زمان ظهر به وقت محلی را برای آن در نظر گرفته است.

این ملی‌پوش ایتالیایی به تازگی از دوره قرضی خود در استون ویلا بازگشته است و دیروز ۲۵ سالگی خود را جشن گرفت. به عنوان هدیه، او به سری آ بازگشت، که به شدت برای آن تلاش می‌کرد.

دیدگاه‌ها