کد خبر : 2052577 | 13 تیر 1403 ساعت 22:18 | 40.2K بازدید | 57 دیدگاه

ریسک بزرگ رئال: بلینگام عمل نمی‌کند!

برخلاف ادعاهای اخیر، جود بلینگام پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴، تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت.

ریسک بزرگ رئال: بلینگام عمل نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید، پس از مصدومیت در بازی برابر رایو وایکانو در ماه نوامبر، با وجود درد در شانه چپ خود، به بازی ادامه داده است. او از نوعی شانه‌بند استفاده می‌کند که ممکن است راحتی او را در زمین محدود کند، اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع او را تحت تاثیر قرار داده باشد.

بلینگام پس از زدن یک گل برگردان در بازی مقابل اسلواکی و با وجود افتادن روی شانه مصدوم، هیچ نشانی از درد نداد.
براهیم دیاز، مهاجم مالاگایی، نیز در جریان شکست در دربی متروپولیتانو در ماه سپتامبر، دچار یک سقوط و مصدومیت شدید شد اما به بازی ادامه داد. پزشکان رئال مادرید به او نیز یک شانه‌بند محکم تجویز کردند. این مصدومیت هم او را از ادامه بازی‌ها محروم نکرد.

2050214

تصمیم بر این بود که پس از پایان یورو و فصل، هر دو بازیکن تحت عمل جراحی قرار گیرند، اما منابع باشگاه اعلام کرده‌اند که هیچ یک از آنها جراحی نخواهند شد. احتمالاً هر دو بازیکن همچنان با محافظ شانه بازی خواهند کرد تا از تشدید آسیب‌ها جلوگیری کنند و سپس در زمانی مناسب درباره شرایط آنها تصمیم‌گیری شود.

جود بلینگام بعد از یورو به تعطیلات می‌رود، در حالی که براهیم دیاز قرار است در روز ۱۵ ژوئیه در والدبباس حاضر شود تا تحت آزمایش‌های اولیه پزشکی قرار گیرد و سپس تمرینات خود را با آنتونیو پینتوس آغاز کند. با توجه به حضور رئال مادرید در هفت رقابت مختلف در فصل آینده، آنچلوتی از همان ابتدا به همه بازیکنانش از جمله بلینگام و براهیم، نیاز دارد و نمی‌خواهد این دو بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها